مرد فرانسوی رکورددار استقلال شد | آوای استقلال
0

مرد فرانسوی رکورددار استقلال شد

  • کد خبر : 34698
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
مرد فرانسوی رکورددار استقلال شد
کوین یامگا با رکورد بیشترین پنالتی گل شده برای استقلال در تاریخ لیگ برتر برابر شد.

به گزارش آوای استقلال، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال که آمار استثنایی در ضربات پنالتی دارد، باز هم برای این تیم گره‌گشا شد و با پنالتی دقایق پایانی خود استقلال را از شکست نجات داد. این بازیکن از ۱۷ پنالتی خود در استقلال در تمام رقابت‌ها، ۱۶ پنالتی را تبدیل به گل کرده و آمار خیره‌کننده‌ای در ضربات پنالتی دارد.

یامگا در کنار ابراهیمی
کوین یامگا در این فصل درخشش در حد ۲ فصل قبلی حضور در استقلال نبوده اما با این‌حال عادت همیشگی خود در گل کردن پنالتی را فراموش نکرده و با گل کردن ۳ پنالتی، بهترین پنالتی‌زن این فصل از لیگ است. یامگا که با ۲۰ گل عنوان بهترین گلزن خارجی استقلال در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد، بخش عمده‌ای از این آمار را مدیون مهارت در زدن ضربات پنالتی است. این بازیکن ۱۳ گل از روی نقطه پنالتی زده و حالا در کنار امید ابراهیمی رکورددار بیشترین گل زده از روی نقطه پنالتی برای استقلال در تاریخ لیگ برتر است و پس از این دو بازیکن محمد نوازی با ۱۱ پنالتی قرار دارد.

پنالتی یامگا دومین پنالتی دیرهنگام تاریخ داربی
استقلال با پنالتی دقیقه (۷+۹۰) از شکست گریخت. یامگا اولین پنالتی‌زن خارجی تاریخ دربی است.این دیرترین پنالتی است که در وقت قانونی در تاریخ داربی زده شده است. دیرترین پنالتی تاریخ داربی را مجتبی جباری در داربی جام حذفی سال ۹۰ در دقیقه ۹۸ تبدیل به گل کرد. پنالتی‌های بعد دقیقه ۹۰ تاریح داربی سرنوشت یکسانی داشته و همه تبدیل به گل شده است. دیگر پنالتی وقت تلف شده داربی به لیگ هشتم بازمی‌گردد که مازیار زارع با پنالتی دقیقه ۹۴ خود مانع شکست پرسپولیس شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34698

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.