مرادی به سپاهان نمی رسد؛ وریا و رضاوند به حذفی می‌رسند | آوای استقلال
4

مرادی به سپاهان نمی رسد؛ وریا و رضاوند به حذفی می‌رسند

  • کد خبر : 17856
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
مرادی به سپاهان نمی رسد؛ وریا و رضاوند به حذفی می‌رسند
استقلال در حالی سه شنبه از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت که به طور حتم برای این دیدار وریا غفوری کاپیتان خود را به همراه نخواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، غفوری که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان مصدوم شد و دو دیدار بعدی این تیم را از دست داد حالا با اعلام نظر پزشکان استقلال به دیدار مقابل سپاهان هم نخواهد رسید، این در حالی است که تلاش پزشکان این تیم برای رساندن او به دیدارهای بعد از جمله دیدار مقابل نود ارومیه که هفته آینده از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می شود آغاز شده است، با همه این تفاسیر اما غفوری طی روزهای گذشته در تمرینات استقلال شرکت نکرده و در کلینیک طرف قرارداد با این باشگاه کارهای اختصاصی برای برطرف کردن مصدومیت خود را انجام داد. نکته دیگر اینکه آرش رضاوند نیز دیگر مصدوم آبی‌پوشان در این دیدار به شمار رفته با این حال رضاوند به تازگی نرم دوی را آغاز کرده اما نکته قابل توجه اینکه این بازیکن نیز به احتمال بسیار زیاد دیدار مقابل سپاهان را از دست خواهد داد و او هم احتمالا به بازی با نود خواهد رسید. هرچند زوج آماده زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور در میانه میدان کمی تا حدودی خیال فرهاد مجیدی از بابت غیبت رضاوند را راحت کرده و این در حالی است که اگر این زوج در دیدار مقابل سپاهان هم جواب بدهد کار رضاوند برای بازگشت به ترکیب اصلی بیشتر از هر زمان دیگر سخت خواهد شد.
همچنین بابک مرادی که چند هفته ای به خاطر موارد انضباطی مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته و از تمرینات به دور بود با بخشیده شدن و کسر پنج درصد از قراردادش به تمرینات استقلال بازگشت با این حال چون از لحاظ بدنی این بازیکن نسبت به سایرین بسیار عقب است بعید به نظر می‌رسد که مرادی نیز در فهرست دیدار مقابل سپاهان از طرف کادر فنی قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17856

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.