مدیران سرخابی به دیدار وزیر می روند | آوای استقلال
2

مدیران سرخابی به دیدار وزیر می روند

  • کد خبر : 32771
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مدیران سرخابی به دیدار وزیر می روند
سرپرست وزارت رزش و جوانان قصد دارد قبل از برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با مدیر عامل پرسپولیس و همچنین مدیرعامل استقلال در خصوص مشکلات جاری جلسه بگذارد.

به گزارش آوای استقلال، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضور در ساختمان وزارت نسبت به آخرین وضعیت باشگاه‌های استقلال و پپرسپولیس اطلاعات کسب کرد تا در جریان آخرین وضعیت این تیم ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد‌.

کیومرث هاشمی که در ادوار مختلف مدیریت ورزشی خود نشان داده علاقه به ساماندهی فوتبال کشور و همچنین سرخابی‌های پایتخت را در برنامه داشته است تصمیم دارد قبل از برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای را با مدیرعامل پرسپولیس برگزار کند.

همچنین سرپرست وزارت ورزش و جوانان نشستی را با علی خطیر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهد داشت تا در جریان مشکلات‌ فراوان آنها در حوزه‌های مختلف قرار گیرد.

هاشمی که توانست رایزنی‌های لازم برای پرداخت پول از سوی بانک مرکزی به فدراسیون فوتبال برای ورود تجهیزات VAR را به مرحله نهایی برساند شاید قصد دارد سرخ‌ها را قبل از نبردهای حساس با النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان حمایت کند.

همچنین سرپرست وزارت ورزش احتمالا بخواهد تصمیماتی را نسبت به حل و فصل مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بگیرد تا به نوعی حمایت هواداران آنها را کسب کرده و مانع از بروز مشکلات جدید مالی برای دو تیم پرطرفدار پایتخت شود.

تمام حدس و گمانه زنی‌های مرتبط با ورود وزارت ورزش به مباحث کلان باشگاه‌ها را باید تا زمان برگزاری جلسه سرپرست وزارت ورزش با رضا درویش و علی خطیر به تعویق انداخت تا خروجی روشنی از آن به دست آید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32771

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.