مددی، فریاد شیران را در کانال باشگاه تبلیغ می کند/ جام را به همان تیم خاص بدهید | آوای استقلال
6
محمد نوری،در گفت و گو با آوای استقلال:

مددی، فریاد شیران را در کانال باشگاه تبلیغ می کند/ جام را به همان تیم خاص بدهید

  • کد خبر : 5706
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
مددی، فریاد شیران را در کانال باشگاه تبلیغ می کند/ جام را به همان تیم خاص بدهید
فعلا که مددی فریاد شیران را در کانال باشگاه تبلیغ می کند و هر چه پیشکسوت و هوادار و اعضای هیات مدیره حرف می زنند، به حرف شان گوش نمی دهد.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری در گفت و گو با آجوای استقلال در خصوص وضعیت آکادمی این باشگاه اظهار داشت: فعلا که مددی فریاد شیران را در کانال باشگاه تبلیغ می کند و هر چه پیشکسوت و هوادار و اعضای هیات مدیره حرف می زنند، به حرف شان گوش نمی دهد.

وی در ادامه افزود: مهم ترین دغدغه مددی به جای رسیدگی به مشکلات استقلال، شده حمایت از فریاد شیران.او با رفاقت و حمایت های علی نژاد به کار خود ادامه می دهد که واقعا باید تاسف خورد. این علامت سوال برای همه وجود دارد که چرا مددی به این شکل از فریاد شیران حمایت می کند؟

وی در ادامه افزود: شنیده ام که فریاد شیران گفته که گناه من چه بوده که بازیکن استقلال نبودم. آقای فریاد شیران گناه شما این بوده که توسط بالایی ها و با سفارش آن ها به استقلال آمده اید.

نوری در خصوص اشتباهات داوری گفت: واقعا تاسف می خورم. یک بار اشتباه، دوبار اشتباه نه این که دیگر در هر بازی اشتباهات داوری علیه استقلال باشد. اصلا چرا لیگ را برگزار می کنند. جام را بدهند به همان تیمی که می خواهند همان طور که الان هم هر چه پرسپولیسی است را در فدراسیون گذاشته اند.

نوری در ارتباط با وضعیت هیات مدیره استقلال اظهار داشت: با توجه به نبود خلیل زاده هیات مدیره استقلال بلاتکلیف است و ای کاش که به مشکلات مدیریتی استقلال رسیدگی شود. البته من از نزدیک شاهد کمک های‌ عبدیان به استقلال بوده ام که امیدوارم بیشتر از این عضو حمایت شود چرا که با دلسوزی برای این باشگاه کار می کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=5706

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.