مدافعان محبوبِ نکونام در صف ورود به ترکیب آبی‌ها؛ دستبرد به تیمِ برنده؟ | آوای استقلال
0

مدافعان محبوبِ نکونام در صف ورود به ترکیب آبی‌ها؛ دستبرد به تیمِ برنده؟

  • کد خبر : 38411
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
مدافعان محبوبِ نکونام در صف ورود به ترکیب آبی‌ها؛ دستبرد به تیمِ برنده؟
احتمالاً استقلالی‌ها با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار با آلومینیوم اراک، امشب در جدال با شمس‌آذر قزوین به میدان خواهند رفت.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در لیگ بیست‌وسوم، امشب (جمعه) باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف شمس‌آذر قزوین برود. با توجه به برتری شب گذشته پرسپولیس و صعود این تیم به صدر جدول، آبی‌پوشان پایتخت برای حضور دوباره در رتبه نخست جدول، راه چاره‌ای جز شکست دادن حریف قزوینی در مسابقه امشب ندارند و باید بتوانند برخلاف بازی رفت که به نتیجه تساوی مقابل شمس‌آذر رضایت دادند، این تیم را امشب در ورزشگاه آزادی شکست بدهند.

جواد نکونام برای چینش ترکیب مورد علاقه‌اش دستِ بازی ندارد و مصدومیت کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور و همچنین آسیب‌دیدگی رافائل سیلوا باعث شده تا شرایط ویژه‌ای در فهرست آبی‌پوشان پایتخت به‌وجود آید؛ هر چند که به نظر می‌رسد با توجه به بازگشت آرمین سهرابیان از دوران محرومیت و البته حضور صالح حردانی در تمرینات استقلال، احتمالاً ترکیب اولیه آبی‌پوشان برای مصاف با شمس‌آذر قزوین در مقایسه با ترکیب این تیم در نبرد هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک دستخوش تغییر شود.

سهرابیان جانشین سلیمی می‌شود؟
حسین حسینی که مدعی اول رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم است، امشب امیدوار است بتواند برابر شمس‌آذر به پانزدهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌وسوم برسد. به‌نظر می‌رسد در مقایسه با دیدار برابر آلومینیوم، ساختار دفاعی آبی‌ها دستخوش تغییر می‌شود و در شبی که رافائل سیلوا به دلیل مصدومیت در دسترس کادرفنی استقلال نیست، احتمالاً آرمین سهرابیان بعد از گذراندن دوره محرومیت در نقش جانشین محمدحسین مرادمند وارد ترکیب آبی‌ها خواهد شد و در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی ۳ مدافع میانی استقلال در مسابقه امشب خواهند بود.

۲ تغییر در ترکیب آبی‌ها در راه است؟
جواد نکونام احتمالاً برای جلوگیری از حملات سرعتی شمس‌آذر به سراغ تغییر در قلب خط هافبک تیمش می‌رود و حضور امید حامدی‌فر به جای زبیر نیک‌نفس در ترکیب اولیه آبی‌ها دور از ذهن نیست. احتمالاً آرش رضاوند در نقش زوج حامدی‌فر در ترکیب استقلال به میدان می‌رود و جلال‌الدین ماشاریپوف هم بار دیگر در قامت هافبک بازی‌ساز کار خود را در ترکیب استقلال دنبال می‌کند. با توجه به شرایط صالح حردانی و قدرت تهاجمی بالای سمت چپ شمس‌آذر، احتمالاً او در ترکیب اصلی آبی‌ها جانشین میلاد فخرالدینی خواهد شد و ابوالفضل جلالی هم که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، گزینه اصلی حضور در سمت چپ خط هافبک استقلال در نقش وینگ‌بک چپ است.

زوج محمدی-بلانکو بازهم در خط حمله استقلال
سرمربی استقلال برای چینش خط حمله تیمش مهره‌های قابل‌اعتماد را در دسترس دارد؛ از پیمان بابایی و مهرداد محمدی تا گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی. با توجه عملکرد درخشان بلانکو در هفته‌های گذشته و گلزنی‌های سریالی او، حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب اولیه آبی‌ها مسجل به نظر می‌رسد و برای انتخاب زوج بلانکو، به نظر می‌رسد که احتمالاً مهرداد محمدی در خط حمله آبی‌ها حضور پیدا می‌کند تا خط حمله استقلال نسبت به هفته‌های گذشته بدون تغییر باشد.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل شمس‌آذر قزوین
حسین حسینی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=38411

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.