مجیدی دوربین ندارد فیلمبردار برای باشگاه است | آوای استقلال
0
واکنش مسئولان استقلال به ادعای منصوریان:

مجیدی دوربین ندارد فیلمبردار برای باشگاه است

  • کد خبر : 21646
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
مجیدی دوربین ندارد فیلمبردار برای باشگاه است
علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال صحبت هایی را درمورد رفتار فرهاد مجیدی مطرح کرد و اعلام کرد که وی دوربین شخصی دارد.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا منصوریان در بخشی از انتقادات تند خود نسبت به فرهاد مجیدی مدعی شد بلافاصله پس از پایان مسابقه بدون توجه به اطرافیان و دیگران در حالی که یک دوربین او را مشایعت می‌کند به سمت رختکن حرکت می‌کند! البته مسئولان باشگاه استقلال معتقدند این ادعا صحت ندارد و مجیدی اساساً شخصی تحت عنوان فیلمبردار اختصاصی همراه خود نمی‌آورد.
یکی از استقلالی‌ها در این رابطه می‌گوید: اولاً که فرهاد مجیدی فیلمبردار شخصی ندارد. حتی اگر چنین شخصی را هم داشته باشد قوانین سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد این فرد به کنار زمین بیاید. مگر می‌شود برای هر کسی به همین راحتی کارت تردد در محوطه زمین را گرفت؟ اگر گاهی اوقات یک دوربین سرمربی ما را همراهی می‌کند در واقع فیلمبردار باشگاه استقلال است و وظیفه‌اش ثبت وقایع و اتفاقاتی است که هنگام برگزاری مسابقات رخ می‌دهد. تمام باشگاه‌های لیگ برتری فیلمبردار دارند و کاملاً بدیهی است پس از پایان مسابقه این فیلمبردار‌ها خیلی روی سرمربیان خود زوم می‌کنند ولی اینکه بگوییم یک نفر وظیفه سازمانی دارد تا صرفاً از فرهاد مجیدی تصویربرداری کند، اصلاً صحت نداشته و جدا از قوانین با منطق فوتبال هم جور در نمی‌آید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21646

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.