ماجرای نویدکیا، نکونام و استقلال؛ کمی به سمت جواد، کمی به سمت محرم | آوای استقلال
0

ماجرای نویدکیا، نکونام و استقلال؛ کمی به سمت جواد، کمی به سمت محرم

  • کد خبر : 37240
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
ماجرای نویدکیا، نکونام و استقلال؛ کمی به سمت جواد، کمی به سمت محرم
مس رفسنجان و استقلال باید یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی را برگزار کنند و این یعنی بازهم محرم نویدکیا باید برابر آبی‌پوشان و جواد نکونام قرار بگیرد.

به گزارش آوای استقلال، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فردا (دوشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نماینده استان کرمان از ابتدای نیم‌فصل دوم با هدایت محرم نویدکیا اوج گرفته و طی سه بازی رسمی، پنج امتیاز به دست آورد؛ به هیچ تیمی نباخت و گلی دریافت نکرد. در سوی دیگر ماجرا نیز آبی‌پوشان پایتخت در قامت صدرنشین لیگ تا پایان هفته هجدهم، در نیم‌فصل دوم هفت امتیاز اندوخته داشته‌اند و وضعیت مساعدی دارند و همین مساله بر حساسیت‌های بازی پیش رو خواهد افزود.

تساوی نویدکیا و نکونام، متمایل به سمت جواد!
محرم نویدکیا و جواد نکونام قرار است برای ششمین بار به عنوان ۲سرمربی به مصاف یکدیگر بروند. نتیجه پنج رویارویی پیشین یک برد برای هر یک و سه تساوی بوده است. هر پنج دوئل پیشین در شرایطی انجام شد که نویدکیا سرمربی سپاهان بود و نکونام، سکان هدایت فولاد را در دست داشت. ۲ تقابل لیگ بیستم با نتیجه مساوی به اتمام رسید و در لیگ بیست‌ویکم ابتدا این محرم بود که در اصفهان با نتیجه ۲ بر یک تیم اهوازی را شکست داد اما در مسابقه برگشت سرخ‌پوشان با نتیجه ۳ بر صفر از سد طلایی‌پوشان گذشت.

محرم و جواد در سال ۱۳۹۹ و در دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل یکدیگر صف‌آرایی داشتند که تیم خوزستانی موفق شد در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد. فولاد در همان فصل موفق شد با عبور از سد استقلال در ضیافت پنالتی‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

محرم فقط یک بار به استقلال باخته است!
محرم نویدکیا قرار است برای پنجمین مرتبه در کسوت سرمربی به مصاف استقلال برود و کفه ترازو کاملا به سمت او بوده است. سرمربی وقت سپاهان هر ۲ بازی لیگ بیستم را به ترتیب با نتایج ۲-۰ و ۲-۱ از آبی‌پوشان برد اما فصل بعد اوضاع به گونه دیگری پیش رفت. ابتدا استقلالِ فرهاد مجیدی با تک گل جعفر سلمانی انتقام باخت نیم‌فصل دوم لیگ قبلی را از حریف گرفت و سپس در جدال برگشت طرفین به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. با این وجود ۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت آمار قابل قبولی برای سکان‌دار کنونی مس رفسنجان به حساب می‌آید.

باید دید در دومین دوئل نکونام نویدکیا در جام حذفی چه نتیجه‌ای رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37240

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.