لطیفی: مجیدی عینک خوش‌بینی بزند و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشد | آوای استقلال
2

لطیفی: مجیدی عینک خوش‌بینی بزند و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشد

  • کد خبر : 22629
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
لطیفی: مجیدی عینک خوش‌بینی بزند و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشد
مهاجم پیشین استقلال از سرمربی آبی پوشان خواست که کاری به حاشیه‌ها نداشته باشد و اعتراض به داوران را به باشگاه واگذار کند.

به گزارش آوای استقلال، علی لطیفی در خصوص حذف استقلال از جام حذفی گفت: شاید در یک دهه اخیر شرایط به این خوبی برای دَبِل کردن استقلال فراهم نبود. بخشی از دلایل حذف استقلال به مسائل فنی برمی‌گردد و بخش دیگر هم به این دلیل بود که فرهاد مجیدی به حواشی دامن زد. این را هم باید در نظر گرفت که استقلال با چاشنی شانس تا نیمه نهایی حذفی بالا آمد.

وی ادامه داد: مجیدی با هوش و توانایی خودش شرایط خط دفاعی استقلال را نسبت به سال‌های گذشته بهتر کرد و انتخاب گابریله پین به عنوان مربی هم تصمیم هوشمندانه‌ای بود ولی این تیم در فاز تهاجمی شرایط چندان خوبی ندارد. این در حالی است که هواداران استقلال و پرسپولیس همیشه دوست دارند تیم‌شان تهاجمی بازی کند.

لطیفی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال قهرمان لیگ خواهد شد؟» تصریح کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است به شرطی که اسیر حاشیه‌ها نشود. شاید تیم‌های رقیب از جمله پرسپولیس بخواهند استقلال را وارد حاشیه کنند و مهم این است که مجیدی نباید کاری به حاشیه‌ها داشته باشد و استقلال را درگیر حواشی کند. در چند سال گذشته استقلال از لحاظ ضرر دیدن از اشتباهات داوری مظلوم‌ترین تیم بوده، با این حال مجیدی باید اجازه بدهد این اعتراض‌ها توسط باشگاه صورت بگیرد. او باید در گوش خودش پنبه بگذارد و عینک خوش‌بینی بزند.

مهاجم پیشین آبی‌پوشان گفت: مجیدی حق دارد که پیش‌زمینه ذهنی داشته باشد چون مسئول تیم و بابت برخی اتفاقات نگران است. استقلال در چند سال گذشته از وزارت ورزش هم لطمه خورد و دیدید که چه افرادی در مدیریت این باشگاه توسط وزارت مشغول به کار می‌شدند. کاری که برانکو در پرسپولیس انجام داد را استراماچونی می‌توانست بهتر انجام دهد ولی برخی از منصوبین وزارت ورزش این مربی را از استقلال فراری دادند.

لطیفی گفت: اگر مجیدی استقلال را قهرمان لیگ نکند قطعاً کارش برای مربیگری سخت خواهد شد چون تا حالا جامی برای استقلال نیاورده و در فینال حذفی هم که برابر تراکتور باخت، خیلی‌ها مجیدی را مقصر آن اتفاق دانستند. امیدوارم استقلال در پایان فصل قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22629

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.