لطفا از تجمع پرشور هواداران استقلال سوء استفاده نکنید | آوای استقلال
2

لطفا از تجمع پرشور هواداران استقلال سوء استفاده نکنید

  • کد خبر : 12785
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
لطفا از تجمع پرشور هواداران استقلال سوء استفاده نکنید
تجمع روز گذشته هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان یکی از پرشورترین و بی سابقه ترین تجمع مصالحت آمیز بود.

به گزارش آوای استقلال، از شهرستان‌های دور و نزدیک، از پیرمرد و بانوان تا معلولان نیز خودشان را به وزارت ورزش رسانده بودند تا صدای اعتراض‌شان را به گوش مسئولان برسانند و از آنها بخواهند فکری به حال مدیریت باشگاه استقلال کنند.

این اعتراض پس از چند سال بالاخره جواب داد و یکبار به صدای هواداران استقلال توجه شد و احمد مددی، مدیرعامل باشگاه به وزارت ورزش فراخوانده شد و از سمت خود استعفا کرد. اگر چه خیلی ها منتظر چنین تصمیمی بودند، اما نباید از چند نکته به راحتی گذشت.

نخست اینکه، سناریو تغییر در چه زمانی اتفاق افتاده است؟ در دوران مدیریت مسعود سلطانی‌فر، بارها هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی، ساختمان باشگاه و … تجمع کردند، اما اتفاق خاصی نیفتاد. این بار زمانی تغییرات رخ داد که وزارت ورزش از مدتی قبل به دنبال تغییرات مدیریتی در استقلال بود. به نظر می رسد مسئولان وزارت ورزش برای اینکه در ابتدای راه شان خود را همسو با هواداران قرار دهند بالافاصله بحث استعفای مددی را مطرح کردند، بنابراین آنها باید بدانند مطالبه هواداران استقلال و رضایت شان تنها رفتن مددی و امثال او از استقلال نیست، بلکه ثبات و عدم دست انداز ها برای این باشگاه است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12785

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.