لطفاً پنالتی‌های ما را بگیرید | آوای استقلال
2
آخرین هشدار هواداران استقلال به داوران: لطفا پنالتی‌های ما را سوت بزنید

لطفاً پنالتی‌های ما را بگیرید

  • کد خبر : 21771
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
لطفاً پنالتی‌های ما را بگیرید
استقلال در دربی‌های اخیر پنالتی‌های متعددی را به زعم کارشناسان از دست داده و از فرصت‌های بزرگی برای گلزنی محروم شده است.

به گزارش آوای استقلال، در روزهای منتهی به دربی ۹۸ کانال‌های هواداری و صفحاتی در اینستاگرام که اختصاص به حمایت از تیم استقلال دارد، بارها به این موضوعات اشاره کرده‌اند. حتی در این راستا پای بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال هم به میان آمد و آنها نیز به این موضوعات اشاره کرده‌اند. با این حال اما بعد از قطعی شدن نام سید علی به‌عنوان داور بازی استقلال و پرسپولیس تا حد زیادی از حجم انتقادهای تند کاسته شده و هواداران استقلال هم به این نتیجه رسیده‌اند که باید از فضای تنش‌آمیز با داور خارج شده و فضا را برای قضاوت عادلانه او باز کنند. هرچند که در این میان برخی هواداران استقلال نیز شماره تلفن همراه سید علی را پیدا کرده‌اند و با او تماس گرفته‌اند. در این تماس‌ها از داور دربی خواسته شده به خوبی بازی را قضاوت کند و اجازه ندهد حقی از استقلال پایمال شود. به پنالتی‌هایی که در چهار، پنج دربی اخیر به سود استقلال اعلام نشده نیز اشاره شده و هوادارانی که موفق به تماس تلفنی با سید علی شده‌اند از داور دربی ۹۸ خواسته‌اند که با هوش و حواس بالا وارد این بازی فوق حساس شود و اجازه ندهد حقی ضایع شود.
البته این توصیه‌ها شاید اثرات منفی هم روی داور مسابقه بگذارد و او را با چالش‌هایی مواجه کند. شاید اگر فوتبال ایران مجهز به کمک‌داور ویدیویی بود هرگز نگرانی بابت قضاوت داور در دربی ذهن هواداران استقلال و حتی پرسپولیس را در‌بر نمی‌گرفت. وجود کمک‌داور ویدیویی تمام نگرانی‌ها را بابت نحوه قضاوت داور بخصوص در زمانی که پنالتی رخ می‌دهد از بین می‌برد اما متأسفانه فدراسیون فوتبال ایران هنوز نتوانسته زمینه ورود کمک‌داور ویدیویی به فوتبال ایران را فراهم کند تا همه این تنش‌ها و نگرانی‌ها به نقطه صفر برسد و هیچ صحنه ابهام‌آمیزی باقی نماند. همین بازی اخیر پورتو در لیگ پرتغال را مثال بزنیم. مچ پای مهدی طارمی از سوی مدافع حریف هدف قرار گرفته شد و داور در بررسی صحنه از طریق کمک‌داور ویدیویی به این نتیجه رسید که باید به سود پورتو پنالتی اعلام کند. درنهایت پنالتی هم اعلام شد و طارمی توانست دروازه تیم توندلا را باز کند. حال تصور کنید در دربی همین امکانات فراهم باشد. آیا جای نگرانی برای هواداران استقلال و یا پرسپولیس باقی می‌ماند؟! لازم است که زمامداران فوتبال ایران نسبت به این موضوع عمیقاً حساس باشند و اجازه ندهند در چنین بازی‌های مهمی با فقدان این تکنولوژی که اکنون در سراسر لیگ‌های معتبر جهان به کار گرفته می‌شود، حقی از تیمی ضایع شده و حواشی بسیاری در فوتبال ایران به وجود آید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21771

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.