قرار نیست همه پیشکسوتان، حامی باشند | آوای استقلال
1
حمایت با یکدستی فرق دارد؛

قرار نیست همه پیشکسوتان، حامی باشند

  • کد خبر : 32952
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
قرار نیست همه پیشکسوتان، حامی باشند
مصاحبه‌هایی که طی روزهای اخیر از برخی پیشکسوتان استقلال دیدیم و خواندیم کاملاً نشان دهنده آن است که در میان آنها دودستگی وجود دارد.

به گزارش آوای استقلال، گروهی معتقدند باید با تمام وجود خواسته‌های جواد نکونام را برآورده کرد و برخی نیز تاکید دارند سرمربی استقلال به خوبی می‌دانست این تیم چه مشکلاتی دارد و وقتی به اینجا آمد، واقف بود که نباید انتظار داشته باشد امکاناتی نظیر فولاد و سپاهان برایش مهیا شود.
قبل از هر چیز باید بگوییم  همچنان قاطعانه از جواد نکونام حمایت می‌کنیم و نتایجی که کسب کرده را هم کاملاً موفقیت آمیز می‌دانیم اما نباید از پیشکسوتان انتظار داشته باشیم همه مانند ما فکر کنند.
قطعاً حمایت از استقلال اولویت اول ما و هدف پیشکسوتان است اما برای رسیدن به چنین هدفی لزوماً قرار نیست همه در یک جاده تردد کنیم.
قطعاً پیشکسوتان عزیزی هم هستند که نگاهشان با ما متفاوت است و دقیقاً همین تفاوت‌هاست که موجب پیشرفت می‌شود. حمایت از استقلال با یکدست شدن چهره‌های قدیمی کاملاً تفاوت دارد و تا وقتی که پیشکسوتان منتقد از دایره ادب خارج نشده باشند، نباید آنها را عامل حاشیه سازی برای استقلال بدانیم.
قاعده‌ای که پیرامون مواضع این دوستان در ارتباط با کادر مدیریت هم صدق می‌کند و اگر یک موسپیدی که جوانی‌اش را برای استقلال گذاشته، علیه کادر مدیریت مصاحبه کرد، هرگز نباید او را به چشم یک بدخواه نگریست.
البته فراموش نکنیم که همه این موارد فقط در صورتی اجرایی می‌شود که پیشکسوتان منتقد مربیان یا مدیران از دایره ادب خارج نشوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32952

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.