قرار نیست زانوی غم بغل بگیریم | آوای استقلال
2
رضایی، سنگربانی بزرگ در تیمی بزرگتر

قرار نیست زانوی غم بغل بگیریم

  • کد خبر : 29270
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
قرار نیست زانوی غم بغل بگیریم
به نظر می رسد مصدومیت حسین حسینی جدی است و او را از سفر به اصفهان محروم می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، اگرچه هنوز نمی توان با قاطعیت این مسئله را تایید کرد ولی به احتمال فراوان کاپیتان اول آبی‌پوشان در اصفهان وظیفه حراست از دروازه استقلال را برعهده نخواهد گرفت اتفاقی که اگرچه موجب از دست رفتن یک بازیکن ثابت ما برای دیداری فوق العاده مهم می‌شود اما فاجعه است اگر چنین مسئله‌ای را همچون پتک بر سر استقلال و البته جانشین حسینی بکوبیم.

اشتباه ریکاردو

قبل از اینکه شرایط اینگونه شود باید فکر این روزها را می کردیم و در واقع سرمربی تیم باید چنین تدبیر را مدنظر قرار میداد. ریکاردو برخلاف فرهاد مجیدی و سیاستی که فصل قبل در پیش گرفته بود اشتباه کرد و در این فصل همه تخم مرغ های خود از بابت دروازه بانی را داخل یک سبد قرار داد .

در توانایی و شایستگی حسین حسینی تردیدی وجود ندارد اما علیرضا رضایی هم دروازه بان بسیار خوبی است و این مسئله را فصل گذشته به همه نشان داده بود علیرضا فصل قبل مورد اعتماد فرهاد قرار گرفت و حضورش در میادین موجب می‌شد تا حسینی با انگیزه بسیار بیشتری تمرین کند و حاصل آن دعوت به تیم ملی پس از بالغ بر سه سال بود ولی ریکاردو ساپینتو با نیمکت نشین کردن مداوم رضایی، فرصت رقابت متوالی را از دروازه بانهای تیمش گرفت و به همین خاطر حالا این تصور برای گروهی از هواداران استقلال پیش آمده که مصدومیت حسینی یک فاجعه بزرگ تلقی می شود در حالی که اصلاً این طور نیست و ما دروازه بان خوب دیگری را هم داریم.

روز اثبات شایستگی

پنجشنبه برای علیرضا رضایی روز امتحان نیست چون او امتحانش را قبلا در استقلال پس داده و قبول شده است پنجشنبه و در جدال حساس برابر سپاهان، علیرضا باید شایستگی هایش را دوباره اثبات کند و مطمئن باشد که اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، سرمربی تیم هم از این به بعد نگاه ویژه‌تری را معطوف به او خواهد کرد. امیدواریم درخشش رضایی موجب شود تا ریکاردو ساپینتو به این واقعیت برسد که اصلاً قرار نیست همه بازی های فصل را با یک سنگربان جلو ببرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29270

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.