قرارداد ۱۲ استقلالی رو به پایان | آوای استقلال
0

قرارداد ۱۲ استقلالی رو به پایان

  • کد خبر : 37830
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
قرارداد ۱۲ استقلالی رو به پایان
در پایان لیگ بیست‌وسوم، قرارداد 12 بازیکن استقلال به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد که تابستان پراتفاقی در انتظار آبی‌ها است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال تهران با کسب ۴۶ امتیاز از ۲۱ مسابقه صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ بیست‌وسوم است و آبی‌پوشان پایتخت امیدوارند که در ۹ مسابقه باقی‌مانده تا پایان فصل بتوانند صدرنشینی خود را حفظ کنند و با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به کارشان در فصل جاری پایان بدهند؛ به‌ویژه آنکه آبی‌ها حذف زودهنگامی از گردونه رقابت‌های جام حذفی داشتند و همین مسئله باعث شده تا شاگردان جواد نکونام با تمام توان به دنبال رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشند.

بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران حدود ۲ ماه دیگر به پایان می‌رسد و نکته مهم اینکه بعد از پایان فصل جاری رقابت‌های باشگاهی، قرارداد ۱۲ بازیکن فعلی استقلال هم با این تیم به پایان خواهد رسید. آبی‌ها در زمینه فعالیت نقل‌وانتقالاتی در فصل جاری هم در بازار تابستانه و هم در بازار زمستانه روزهای پراتفاق و البته جنجالی را پشت سر گذاشتند و حالا به نظر می‌رسد که تابستانی پرماجرا در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است؛ به‌ویژه آنکه اگر آبی‌ها بتوانند قهرمان لیگ شوند و سهمیه حضور در لیگ نخبگان آسیا را هم به‌دست آورند، بدون‌شک آن‌ها با استراتژی‌ای متفاوت پا به بازار تابستانه خواهند گذاشت و حفظ بازیکنان فعلی می‌تواند یکی از اولویت‌های کادرفنی باشد.

مدافعان محبوبِ نکونام به نقطه پایان نزدیک می‌شوند!
آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا و ایمان سلیمی تا پایان لیگ بیست‌وچهارم با استقلال قرارداد دارند و در زمینه مدافع میانی، آبی‌ها دغدغه حفظ بازیکنان کلیدی خود را ندارند. مهم‌ترین چالش استقلالی‌ها بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم در فاز دفاعی، اتمام قرارداد صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی که نکونام به سبک بازی حردانی و جلالی اعتقاد ویژه‌ای دارد و با توجه به عملکرد قابل‌قبول این ۲ بازیکن در فصل جاری، به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه کار سختی برای حفظ آن‌ها خواهند داشت.

روزهای پایانی قرارداد ۶ هافبک استقلال!
زبیر نیک‌نفس، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند به همراه محمدحسین زواری بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال در پایان لیگ بیست‌وسوم خاتمه پیدا کند. از میان این ۶ بازیکن، جواد نکونام اعتقاد ویژه‌ای به چشمی، مهدی‌پور و رضاوند دارد و مثلث خط هافبک آبی‌ها را تشکیل می‌دهند و به نظر می‌رسد که حفظ این ۳ مهره کلیدی در اولویت باشد؛ هر چند که این بازیکنان از عدم دریافت مطالبات خود گلایه‌مند هستند و این مسئله می‌تواند در پایان فصل برای مدیران باشگاه استقلال دردسرساز شود. بدون‌شک عدم تمدید قرارداد هافبک‌های فعلی استقلال می‌تواند خط هافبک آبی‌ها را برای فصل آینده با تغییر و تحولاتی بی‌سابقه همراه کند!

قرارداد یاغیِ آسمان‌خراش هم رو به اتمام است
مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف از جمله بازیکنان خط حمله استقلال هستند که تا پایان لیگ بیست‌وچهارم با آبی‌ها قرارداد دارند و خطر پایان قرارداد با آن‌ها، استقلالی‌ها را تهدید نمی‌کند. در فاز تهاجمی، پیمان بابایی به همراه امیرعلی صادقی و آرمان رمضانی در پایان فصل جاری قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد که با توجه به عدم تمایل نکونام به سبک بازی صادقی، احتمال جدایی او وجود دارد اما شرایط برای بابایی و رمضانی متفاوت است و احتمالاً نکونام خواهان حفظ این ۲ بازیکن خواهد شد که باید دید شرایط برای تمدید قرارداد آن‌ها چگونه پیش خواهد رفت..

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37830

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.