قبل دربی پول نرسد، دیگر فایده ندارد | آوای استقلال
3
می‌خواهند فرهاد را فراری بدهند

قبل دربی پول نرسد، دیگر فایده ندارد

  • کد خبر : 8782
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
قبل دربی پول نرسد، دیگر فایده ندارد
حاشیه های تلخ استقلال تمامی نداشته و همچنان از دل این باشگاه اخبار ناامید کننده و نگران کننده به گوش می رسد.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که بعد از جدایی میلیچ امروز نیز خبر بسته شدن قطعی پنجره استقلالیها منتشر شد که البته در آوای استقلال زودتر از همه جا این خبر را تکذیب کرده و اشاره کردیم با نزدیک شدن به دربی باید شاهد این حاشیه سازی ها و اخبار منفی علیه استقلال در این چند روز و اوج گرفتن آنها در روزهای منتهی به دربی باشیم.
این در حالی است که همچنان خبری از پرداختی از سوی باشگاه به بازیکنان نیست و به نظر می‌رسد اگر در این بزنگاه لازم بازیکنان استقلال پولی را دریافت نکنند مطمئناً پرداخت مطالبات بازیکنان بعد از این دیدار حکایت نوشداروی بعد از مرگ سهراب را داشته و دیگر فایده ای نخواهد داشت.
البته برخی شایعات نگران کننده حکایت از آن دارد که فرهاد مجیدی می خواهد بعد از این دیدار تحت هر شرایط و کسب هر نتیجه ای داستان سال گذشته را تکرار کرده و از سمت خود کناره گیری کند چراکه او متوجه شده است احتمالاً تامین منابع مالی از سرچشمه، به خاطر برخی اظهاراتش علیه مقامات ارشد دولت قطع شده و تا مادامیکه او سرمربی استقلال باشد این وضعیت یعنی بی پولی و عدم تزریق منابع مالی به اردوی تیم ادامه خواهد داشت.
بنابراین به نظر می رسد این پلان و نقشه ندادن پول به بازیکنان تا قبل از دربی از سوی برخی افراد بالادستی باشگاه و مدیران استقلال به منظور فراری دادن فرهاد مجیدی طراحی شده و احتمالاً با رفتن فرهاد پرداختی ها به روال عادی باز خواهد گشت.
این در حالی است که هفته گذشته مبلغی حدود ۴ تا ۵ میلیارد تومان صرف تسویه حساب با کادر فنی قبلی شده و به نظر می رسد این پول در این وضعیت می‌توانست تا حدودی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی شارژ کرده و آنها را برای بازی‌های مهم آینده آماده سازد اما این مهم در نهایت اتفاق نیافتاد تا یک استقلال خسته خود را آماده دربی کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8782

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.