فوتبال برتر خیرخواه استقلال نیست! | آوای استقلال
3
آقای خطیر، آقای نکونام

فوتبال برتر خیرخواه استقلال نیست!

  • کد خبر : 33037
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
فوتبال برتر خیرخواه استقلال نیست!
علی خطیر با حضور در برنامه فوتبال برتر اشتباه بزرگی مرتکب شد زیرا شان تمامی افرادی که در باشگاه با هر پست و مقامی آن قدر بالا است که همنشینی برای حتی ساعاتی با این جماعت حیله گر خطا است اگر چه توضیحات خوبی درباره اوضاع باشگاه و شرایط موجود داد و رفتاری بسیار پخته در قبال فتنه گری های میثاقی داشت اما لارم است بگوییم حضور در این برنامه را باید بایکوت کنیم.

به گزارش آوای استقلال، خطیر در برنامه حاشیه ساز میثاقی به قدری پخته رفتار کرد که باور نکردنی بود او اسیر برنامه ریزی میثاقی جهت ایجاد دعوا با نکونام نشد با آن همه تفرقه افکنی های شاگردِ ناخلف.
مجری که تازه صندلی برای نشستن پیدا کرده و قصد دارد آن را به تخت پادشاهی بر مافیای رسانه تبدیل کند، با آن خنده و خواندن پیامک های نکونام به خیال خام خود می خواست با به جان هم انداختن خطیر و نکونام از آب گل آلو  ماهی بگیرد به هر حال او شاگرد بزرگ عادل فردوسی پور است که سالها در برنامه نود، مافیایی علیه استقلال بود و حالا در برنامه ۳۶۰ همان راه را می رود.
متاسفانه جواد نکونام خامی کرد یا شاید هم فریب مشاوره غلط از مهدی یکتا پرسپولیسی را خورد که به صراحت اعلام می کنیم تمام قد حافظ منافع تیم سرخ است وگرنه به گمانمان نکونام پخته تر از آن است که این چنین پای برنامه ای با این سطح نازل بنشیند و تند و تند پیامک بزند.
افسوس که نکونام به جای اعتماد به این همه خبرنگار قدیمی تحصیلکرده و با شخصیت استقلالی به یک خبرنگار دو آتشه پرسپولیسی دلخوش است، افسوس نکونام پای رفاقتش با یک پرسپولیسی را به باشگاه استقلال باز کرد قطعا هر چقدر جواد را دوست داشته باشیم او را به خاطر این بی احترامی و زیر پا گذاشتن قداست استقلال و وارد کردن یک پرسپولیسی متعصب به باشگاه مقدس استقلال، نمی بخشیم!
او در برنامه فوتبال برتر تحت تاثیر مشاوره های غلط مهدی یکتا پرسپولیسی وارد بازی میثاقی پرسپولیسی شد و هر چقدر خطیر تلاش داشت تیر میثاقی و عوامل فوتبال برتر را به سنگ بزند، نکونام با پیامک هایش آب به آسیاب دشمن می ریخت.
می دانید آقای نکونام رفتار شما دقیقا تکرار رفتار فتح الله زاده است. او هم به یک مشاور پرسپولیسی اعتماد کرد که روز به روز کارهایش سخیف تر و مصاحبه هایش زردتر شد!
آقای نکونام این مطلب ما هرگز دفاع از علی خطیر نیست نقدهایی که به او داشته و داریم را بارها نوشته ایم و در رسانه اعلام کردیم
اما کار خوب را هم باید گفت خطیر اشتباه کرد که به برنامه شیطانی فوتبال برتر رفت اما کار بزرگی کرد که در مقابل تلاش میثاقی عنان اختیار از کف نداد و با پیامک های شما برآشفته نشد و در زمین بدخواهان بازی نکرد.
آقای نکونام حضور شما در برنامه فوتبال برتر آرامش را از تیم می گیرد از تیمی که شما برای موفقیتش آمده اید و برایش از جان مایه می گذارید، اجازه ندهید مشاوره های غلط پرسپولیسی های دو آتشه که از کنار شما نان و نوایی برای خود می خواهند، آرامش تیمتان بهم بریزد آن وقت همین هواداران کنارتان نخواهند ماند و به شما می گویند خودتان تیم را وارد چالش کردید.
آقای خطیر،آقای نکونام هواداران آرامش می خواهند، تیم محبوبشان با کوهی از مشکلات رو به رو است، تیم رقیب به جای استقلال آسیایی شده و به این واسطه بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال قرار است برای جدال با این تیم سطح پایین به ایران بیایند بعد شما با حضور در برنامه حاشیه سازی که هدفش فقط ایجاد حاشیه برای استقلال است مقابل چشمان نگران و مضطرب استقلالی ها برای خوشایند پرسپولیسی ها حرف می زنید؟
آقای خطیر حضور شما در این برنامه شاید از نظر درصدی اشتباه بود از نظرِ درصدی دیگر صحیح اما لطفا همین حالا اعلام کنید چنانچه کسی از مجموعه استقلال در این برنامه حضور یابد از مبلغ قراردادش کسر خواهد شد و حتما درصد جریمه را قید بفرمائید!
آقای سرمربی این خواسته تمامی هواداران است لطفا بحث های درون خانوادگی را به برنامه پر حاشیه دشمن نبرید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33037

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.