فنونی‌زاده: استقلال با نباختن جهانی می‌شود | آوای استقلال
3
یحیی مراقب باشد از پرسپولیس اخراج نشود

فنونی‌زاده: استقلال با نباختن جهانی می‌شود

  • کد خبر : 23404
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
فنونی‌زاده: استقلال با نباختن جهانی می‌شود
سه هفته مانده به پایان لیگ استقلال قهرمان لیگ برتر شد؛ اتفاقی که بعد سال‌ها باعث خوشحالی هواداران این تیم شد و بیش از پیش فرهاد مجیدی را نزد حامیان استقلال محبوب کرد. اما کار برای تیم مجیدی تمام نشده است

به گزارش آوای استقلال، استقلال قرار است رکورد نباختن را برای خود در فصل جاری ثبت کند و این نکته مستلزم این است که سه بازی آخر خود را بدون باخت تمام کند، ولی در میان قهرمانی زودهنگام این دلواپسی را در دل هواداران ایجاد می‌کند که شاگردان فرهاد با غرور به این بازی‌ها پا گذاشته و نتوانند رکورد نباختن را حفظ کنند. از طرفی در صورت برد در سه بازی، استقلال به امتیازی بالاتر از هفتاد می‌رسد که این هم برای فرهاد رکورد بی‌نظیری است. مهدی فنونی‌زاده در خصوص این مباحث به سؤالات ایران ورزشی پاسخ می‌دهد.

استقلال سه هفته به پایان بازی‌ها قهرمان شد. در این خصوص صحبت می‌کنید؟
استقلال قهرمانی پاک به دست آورد، در حالی که از هیچ کجا حمایت نشد. با تعدادی جوان توانستیم سه هفته به پایان مسابقات قهرمان شویم. این نکته را هم فراموش نکنید که ما بدون باخت داریم قهرمان می‌شویم.
اما هنوز سه هفته به ‌‌پایان مسابقات مانده و این نگرانی در بین هواداران است که بازیکنان نتوانند رکورد نباختن را حفظ کنند!
بازیکنان فقط نباید مغرور شوند. فقط احساس می‌کنم بازی با مس برای استقلال سخت شود و بازیکنان با غرور رکورد نباختن را از دست بدهند.
نکته دیگر در مورد استقلال این است که در صورت برد در سه بازی بالاتر از هفتاد امتیاز به دست می‌آورد که این هم رکورد تازه‌ای است.
دقیقاً همین است؛ فکر نکنم در جهان (طی فصل جاری)، اگر استقلال هفتاد امتیاز بدون باخت به دست آورد، تیمی چنین رکوردی به دست آورد و در کل جهان بی‌سابقه است. استقلال با ثبت چند رکورد می‌تواند طلایی‌ترین جام را به دست آورد که در آینده هیچ تیمی توان به دست آوردنش را نداشته باشد.
اما در این میان یحیی گل‌محمدی با کنایه‌های خود قهرمانی استقلال را لوث کرده است!
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل! حق دارد دستش به جام نمی‌رسد برای اینکه کمی به خودش تسلی دهد این حرف‌ها را می‌زند، به نظرم یحیی باید مراقب باشد پرسپولیس اخراجش نکند.
بازی با آلومینیوم را چطور ‌پیش‌بینی می‌کنید؟
تیم رحمتی، تیم خوبی است اما اگر بازیکنان استقلال مغرور نشوند این تیم را می‌توانند شکست دهند، الان استقلالی‌ها باید به فکر حفظ رکورد باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23404

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.