فنونی‌زاده: خطیر و نکونام به فکر موفقیت استقلال هستند | آوای استقلال
0
ماشاریپوف و سیلوا به نکونام کمک می‌کنند

فنونی‌زاده: خطیر و نکونام به فکر موفقیت استقلال هستند

  • کد خبر : 36702
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
فنونی‌زاده: خطیر و نکونام به فکر موفقیت استقلال هستند
مهدی فنونی زاده معتقد است مدیرعامل و سرمربی استقلال باید به این تیم کمک کنند.

به گزارش آوای استقلال، ،مهدی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به شروع نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: پس از هفته‌ها تعطیلی لیگ برتر دوباره آغاز خواهد شد و استقلال باید به مصاف تیمی برود که انگیزه‌‌های زیادی دارد.
وی افزود: نیم فصل دوم لیگ قابل قیاس با نیم فصل اول نیست، شرایط به مراتب حساس‌تر و سخت‌تر است، تیم‌ها از یکدیگر به شناخت کامل دست پیدا کرده‌اند و امتیاز گرفتن آسان نیست.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد، جواد نکونام توانایی های فنی اش را به نمایش گذاشت، او و شاگردانش به دنبال دفاع از قهرمانی خود در نیم فصل اول هستند و به طور حتم نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست.
فنونی زاده تصریح کرد: علی خطیر و جواد نکونام با یکدیگر اختلاف دارند و شکی در آن نیست اما هردوی آنها به فکر منافع و مصالح باشگاه استقلال هستند و در این مدت که در استقلال سمت داشته‌اند کم نگذاشته و تلاش زیادی انجام داده‌اند. باید سو تفاهمات که میان طرفین است را برطرف کرد و من به عنوان یک استقلالی هر کمکی از دستم بر بیاد را انجام می دهم.
وی تاکید کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات دو بازیکن جدید جذب کرده است و من شنیده‌ام به دنبال جذب بازیکن دیگری نیز هستند، ماشاریپوف و سیلوا دو مهره تاثیرگذار و توانا هستند که در نیم فصل دوم می‌توانند به استقلال کمک کنند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند گام اول را در نیم فصل دوم محکم برآرد و نفت آبادان را شکست بدهد به طور حتم با روحیه و انگیزه بیشتری ادامه مسابقات را پیگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36702

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.