فلاحت زاده: با این وضعیت پیش برویم باز هم قهرمان نمی‌شویم | آوای استقلال
3
خارجی‌های استقلال تاثیرگذار هستند اما خیلی آس نیستند!

فلاحت زاده: با این وضعیت پیش برویم باز هم قهرمان نمی‌شویم

  • کد خبر : 17335
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
فلاحت زاده: با این وضعیت پیش برویم باز هم قهرمان نمی‌شویم

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال در مورد دیدار دربی ۹۷ اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی نبود و چنگی به دل نزد با این حال معتقدم موقعیتهای استقلال در این دیدار بیشتر بود و در نیمه اول هم آفسایدی که کمک داور گرفت به اشتباه این کار را انجام داد. همچنین […]

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال در مورد دیدار دربی ۹۷ اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی نبود و چنگی به دل نزد با این حال معتقدم موقعیتهای استقلال در این دیدار بیشتر بود و در نیمه اول هم آفسایدی که کمک داور گرفت به اشتباه این کار را انجام داد. همچنین داور می‌توانست در نیمه دوم دو پنالتی هم برای استقلال بگیرد که یکی از آنها به دست فرجی خورد و در صحنه دوم هم همین بازیکن روی مهاجم خارجی استقلال خطا کرد که این صحنه هم پرواضح بود که پنالتی است اما این اتفاق در دقایقی افتاد که کمتر داوری آن را پنالتی می گیرد مگر اینکه یک داور شجاع مثل علیرضا فغانی در آن دقایق بخواهد این صحنه را پنالتی بگیرد.
وی ادامه داد: اما متاسفانه طبق معمول بازی بسته و کم موقعیتی را از دو تیم شاهد بودیم. در هر صورت نتیجه بازیهای دربی در تاریخ ثبت میشود و بر همین اساس مربیان ترجیح می دهند طوری تیم های خود را آرایش بدهند و سیستم را به گونه ای می چینند که در هر صورت به حداقل امتیاز در این دیدار دست پیدا کنند تا لااقل برای بازی های بعد حاشیه امنیت داشته باشند.
فلاحت زاده درباره عملکرد استقلال در فصل جاری و اینکه بازی های این تیم در این فصل چنگی به دل نمی زند گفت: اگر بخواهیم این طور پیش برویم فکر می کنم باز هم در این فصل قهرمانی را از دست میدهیم ،چون امتیازات اول فصل برای قهرمانی تیم ها در آخر فصل خیلی به کار می آید اما در هر صورت الان به خاطر اختلاف کم امتیازی در جدول، فاصله ها نزدیک است و تیم‌ها از لحاظ امتیازی فرق زیادی با هم ندارند و اگر فرهاد مجیدی بتواند تغییر تاکتیک بدهد و روی مهاجمان خود بیشتر کار بکند و روی چارچوب شناسی و گلزنی این بازیکنان بیشتر کار شود تیم موفق تر خواهد شد.
وی افزود: الان ضعف خط دفاعی استقلال در فصل گذشته برای رقابت‌های امسال پوشش پیدا کرده و در چند بازی اخیر، این موضوع را به عینه دیدیم اما در بخش حمله، استقلال این روزها با ضعف های زیادی مواجه است و باید کادرفنی سعی کند تا این موضوع را هرچه سریعتر برطرف کند.
بازیکن اسبق استقلال در این مورد و همچنین ارزیابی اش از بازیکنان خارجی استقلال گفت: خارجی های این تیم هنوز با شرایط فوتبال ایران تطبیق پیدا نکرده و جا نیافتاده اند و من معتقدم آن طور که باید و شاید بازیکنان توانمندی نیستند و مثل بازیکنان قبلی مانند شیخ، تیام، جانواریو و جباروف ازیکنان خارجی تاپی نیستند اما در هر صورت در تیم‌های بزرگ بازی کردند و به نظر من اینها برای اینکه جا بیفتند باز هم زمان می‌خواهند.
وی گفت: آنها باید کارهای اختصاصی در تمرینات انجام بدهند و چارچوب شناسی را کار کنند و بتوانند شرایط فوتبال ایران را خوب ارزیابی کرده اما همه این ها بستگی به زمان دارد که روز به روز که جلوتر می رویم آنها هم بهتر می شوند. به طور مثال در هر دو صحنه پنالتی بازی دیشب ژستد تاثیرگذار بود و این یعنی آنها تاثیرگذار هستند اما آن طور که باید و شاید خیلی آس نیستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17335

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.