فریبا: رکورد مجیدی تا ۵۰ سال دیگر نمی‌شکند | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

فریبا: رکورد مجیدی تا ۵۰ سال دیگر نمی‌شکند

  • کد خبر : 31512
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
فریبا: رکورد مجیدی تا ۵۰ سال دیگر نمی‌شکند
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در فصلی که هدایت آن را فرهاد مجیدی بر عهده داشت قهرمانی شد و رکوردی در فوتبال ایران به ثبت رسید که تا 50 سال دیگر کسی بتواند آن را بشکند.

به گزارش آوای استقلال، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: با توجه به گرفتاری‌هایی که استقلال دارد هر کس که سرمربی این تیم شود کار سختی را پیش رو دارد. استقلال با مشکلات زیادی روبروست و به طور حتم سرمربی آینده این تیم چالش‌های بزرگی پیش رو دارد.
وی افزود: کمیته فنی باشگاه استقلال یک جلسه ۶۰ دقیقه‌ای را برگزار کرد که من به دلیل حضور در خارج کشور نتوانستم در این نشست حضور پیدا کنم. در این جلسه کمیته فنی به اجماع رسیدند جواد نکونام  هدایت تیم را برعهده بگیرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پس از اینکه من آمدم هیچ کس با من  درباره کمیته فنی تماس نگرفت و فقط با پرویز مظلومی حرف زدم، کمیته فنی باید نظرات خود را به صورت فنی و تحلیلی بیان کند.
فریبا تصریح کرد: باید هر چه سریعتر سرمربی استقلال مشخص شود تا این این تکلیف خود را روشن کند. در این چند ساله استقلال همواره با این مشکل بزرگ روبرو بود و ضربه خورد. تنها یک فصل شرایط درست بود که با فرهاد مجیدی  قهرمانی شد و رکوردی در فوتبال ایران به ثبت رسید که بعید است تا ۵۰ سال دیگر کسی بتواند آن را بشکند.
برای انتخاب سرمربی وسواس خوب است چون استقلال تیم بزرگی است و باید با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را گرفت اما هوادار استقلال صاحب و سرمایه اصلی این باشگاه است و آنها حق دارند نگران تیم محبوبشان باشند. کاسه صبرشان لبریز شده صدایشان هم به جایی نمی رسد. گناه این هواداران چیست؟
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من بارها گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم که حراست وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی به ماجرای فساد و دلال‌ها در فوتبال ورود کنند. چطور یک بازیکن لیگ دسته دوم دلال‌ها را می‌شناسد اما برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد؟ یک بار برای همیشه باید فوتبال از دست افراد ناسالم پاک شود، اگر ما مدعی فوتبال پاک هستیم با فساد مبارزه کنیم، ایجنت رسمی داریم و آنها مشخص هستند اما دلال‌ها این فوتبال را به گند کشیده‌اند. به خدا اگر بخواهند و اراده‌ای باشد می‌توان با این دلال‌ها مبارزه کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31512

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.