فرصت بازی به یزدانی و آقاسی در بازی با امارات | آوای استقلال
4

فرصت بازی به یزدانی و آقاسی در بازی با امارات

  • کد خبر : 20320
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
فرصت بازی به یزدانی و آقاسی در بازی با امارات
تیم ملی توانست با برد مقابل عراق فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند.

به گزارش آوای استقلال، هنوز سه بازی به پایان بازی‌های مقدماتی جام جهانی باقی مانده است، اما تیم ملی توانست صدرنشین گروه شود (تاکنون) و به رقابت‌های جام جهانی صعود کند، تیم ملی یک بازی دیگر در تهران دارد و باید روز دوازدهم بهمن ماه به مصاف تیم امارات برود؛ بازی‌ای که در آن ملی‌پوشان دغدغه صعود را ندارند و می‌توانند براحتی و آسودگی خیال مقابل حریف خود بازی کنند، در این میان بعید نیست که اسکوچیچ به دلیل اینکه خیالش از صعود راحت است در این بازی به بازیکنانی بازی دهد که شرایط حضورشان در ترکیب اصلی تیم ملی کمتر به وجود آمده بود.
در این میان شانس سیاوش یزدانی و عارف آقاسی برای رسیدن به ترکیب اصلی زیاد است خصوصاً اینکه بازیکنی مثل یزدانی در لیگ خیلی خوب کار کرده و این روزها هواداران استقلال معتقد هستند که او لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی (جزو نفرات اصلی) را دارد.
به این ترتیب در روز دوازدهم بهمن ماه شاید علاقه‌مندان به فوتبال باید منتظر چهره تازه‌ای در ترکیب تیم ملی باشند. بازی ایران و امارات دوازدهم بهمن در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود و تیم ملی ایران خیالش از بابت رفتن به جام جهانی کاملاً راحت است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20320

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.