فردی که برای استقلال یارگیری کرد پایش به توپ خورده است/ ساپینتو به مشکل می‌خورد | آوای استقلال
2
انتقاد تند پیشکسوت استقلال از شرایط آبی‌پوشان:

فردی که برای استقلال یارگیری کرد پایش به توپ خورده است/ ساپینتو به مشکل می‌خورد

  • کد خبر : 27004
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
فردی که برای استقلال یارگیری کرد پایش به توپ خورده است/ ساپینتو به مشکل می‌خورد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مشکل استقلال این است که معلوم نیست چه کسی برای این تیم یارگیری کرد، آن فردی که برای استقلال یارگیری کرد تا حالا پایش به توپ خورده است؟ آیا او بازیکن شناس بوده است؟ آیا وی می‌دانست بر اساس منطق فوتبالی و نیاز فنی تیم باید یارگیری کرد؟

به گزارش آوای استقلال، «گودرز حبیبی» بازیکن سال‌های دور استقلال روز چهارشنبه با اشاره به نمایش آبی‌پوشان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال، اظهار داشت: نمایش‌های استقلال در این فصل به دل نمی‌چسبد، معلوم نیست این تیم با چه روش و تاکتیکی بازی می‌کند، برنامه استقلال برای رسیدن به گل چیست؟ ساختار فنی استقلال با مشکل بزرگ روبروست.
وی افزود: ایراد دیگری که از ریکاردو ساپنتو می‌توان گرفت این است که از بازیکنان در پست اصلی خود استفاده نمی‌کند، کوین یامگا باید پشت مهاجمان بازی کند تا از تکنیک و سرعت خود استفاده کند اما او در منطقه‌ای بازی می‌کند که بازدهی زیادی ندارد، محمد محبی جایش وسط زمین است، اینها به شناخت و آگاهی مربی بستگی بستگی دارد، اینکه مربی بداند کدام بازیکنان در چه پست‌هایی بازی کنند موضوعی نیست که بگوییم به زمان نیاز دارد، اینها دیگر از مسائل ابتدایی است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها شیوه و روش بازی استقلال را یاد گرفته‌اند، این تیم فقط یک تاکتیک دارد، توپ را به کناره‌ها می‌برد تا بر روی دورازه حریفان سانتر کند و این روش به راحتی مهار می‌شود.استقلال با ادامه این روند در هفته‌های آینده با چالش و مشکل بزرگ روبرو خواهد شد.
حبیبی تصریح کرد: خسرو حیدری که در هیچ تیمی مربیگری نکرده اشتباه بزرگی کرد که حضور در استقلال را قبول کرد، وقتی او مربی یک تیم نوجوانان نیز نبوده است چطور آمد و سر از تیم بزرگسالان درآورد.او بازیکن بزرگی در این فوتبال بوده است و نباید خودش را با یک تصمیم اشتباه خراب می‌کرد.
وی تاکید کرد: مشکل استقلال این است که معلوم نیست چه کسی برای این تیم یارگیری کرد، آن فردی که برای استقلال یارگیری کرد تا حالا پایش به توپ خورده است؟ آیا او بازیکن شناس بوده است؟ آیا وی می‌دانست بر اساس منطق فوتبالی و نیاز فنی تیم باید یارگیری کرد؟ ‌خواهم بپرسم چرا یک هافبک طراح نگرفت اما مهاجمان زیادی را به خدمت گرفت که استقلال با چالش روبرو شود. اگر مبنای یارگیری استقلال فوتبالی بود هیچ وقت حاشیه‌ای که برای ارسلان مطهری رخ داد به وجود نمی‌آم و یا کاوه رضایی به تراکتور نمی‌رفت.
بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: کاوه رضایی با استقلال دو ماه تمرین کرد اما به خاطر اشتباهات باشگاه به تراکتور رفت، چرا زودتر فهرست خروجی استقلال مشخص نشد؟ ارسلان مطهری که با رفتار باشگاه محترمانه باشگاه استقلال روبرو نشد و نامش از فهرست خارج نشد چطور می‌خواهد از نظر فوتبالی و روانی به سطح بالا بازگشته و برای استقلال بازی کند؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27004

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.