فدراسیون رای استقلال -گل‌گهر را برنگرداند! | آوای استقلال
0

فدراسیون رای استقلال -گل‌گهر را برنگرداند!

  • کد خبر : 22959
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
فدراسیون رای استقلال -گل‌گهر را برنگرداند!
صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد ملاک برای صدور رای در پرونده استقلال_گلگهر چهار بازی ملی است که بازیکن گابنی ندارد!

به گزارش آوای استقلال، این یعنی تیر خلاص.
یعنی فایل صوتی و توهم دستور از بالا و تبانی عملا برنامه باند مافیایی رسانه سرخ است برای جبران اختلافش با استقلال وگرنه وقتی قانون در راستای منافع استقلال است چه دلیلی دارد زد و بند کند آنهم استقلال که همواره قربانی عدم اجرای قانون بوده و خواهان اجرای عدالت!
در پرونده ای که رای بر اساس قانون صادر شده است، عده ای سعی دارند اعلام رای به نفع استقلال را زیر سوال برده و آن را به یک فایل صوتی ربط بدهند حال آنکه بر فرض یک مقام مسئول توصیه ای کرده باشد وقتی توصیه او نیز خارج از دستور قانون نیست چه ایرادی بر آن وارد است!؟
اصلا از کجا معلوم قصد، دور زدن قانون نبوده و صاحب صدای فایل صوتی عدم قانون شکنی و زد و بند را خواستار شده و تاکید بر اجرای قانون شبیه به مورد مشابه داشته است اتفاقا این جمله رفیعی یعنی اینکه در برخی موارد قانون اجرا می‌شود اما وقتی پای استقلال در میان است باید به ضرر استقلال تغییر کند شاید از این رو تاکید شد که طبق پرونده مشابه قبلی رسیدگی شود!
به هر حال آنچه مشخص است قانون داشتن چهار بازی ملی را ضروری دانسته و چون بازیکن خاطی بازی ملی ندارد طبیعتا تخلف صورت گرفته است اگر رای برگردد باید به شایعاتی که پیرامون سرپرست فدراسیون و یکی از اعضای گلگهر شنیده میشود توجه بیشتری کرد و از مراجع مربوطه خواست به پرونده ورود کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22959

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.