فدراسیون آب پاکی را روی دست استقلال ریخت/ قید صیادمنش را بزنید | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

فدراسیون آب پاکی را روی دست استقلال ریخت/ قید صیادمنش را بزنید

  • کد خبر : 35790
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
فدراسیون آب پاکی را روی دست استقلال ریخت/ قید صیادمنش را بزنید
چند هفته پیش وقتی لیام روزنیور سرمربی هال سیتی در نشست مطبوعاتی خود درباره اللهیار صیادمنش اعلام کرد الهیار در آستانه جدایی به‌صورت قرضی است، فکر می‌کنم او نیاز دارد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد این شایعه قوت گرفت که او این شانس را دارد دوباره به ایران برگشته و برای استقلال بازی کند.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام نام این بازیکن را در فهرست خود قرار داد و از مدیران استقلال درخواست کرد نسبت به جذب وی اقدام کنند.
براساس قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، انتقال قرضی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی ممنوع است و تیم‌هاتی لیگ برتری نمی‌توانند بازیکن به صورت قرضی جذب کنند.
باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال برای جذب صیادمنش استعلام گرفت و پاسخی که دریافت کرد آب پاکی را روی دست مدیران این تیم ریخت که باید فکر جذب این بازیکن را از سر خارج کنند.
به باشگاه استقلال اعلام شد بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی، نمی توانند به عنوان بازیکن قرضی در لیگ داخلی فعالیت نمایند.
هال سیتی در ابتدای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ صیادمنش را با مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خدمت گرفت و طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، فنرباغچه از فروش بعدی اللهیار، ۵۰ درصد سهم خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35790

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.