فتح الله مدیر محبوب پرسپولیسی ها! | آوای استقلال
3

فتح الله مدیر محبوب پرسپولیسی ها!

  • کد خبر : 11519
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
فتح الله مدیر محبوب پرسپولیسی ها!
طی چند روز گذشته برخی رایزنی‌ها و لابی‌ها با وزیر جدید ورزشی یعنی حمید سجادی برای گرفتن پست هایی مثل صندلی مدیریت استقلال و پرسپولیس آغاز شده است.

به گزارش آوای استقلال، در حالی که طی چند روز گذشته برخی رایزنی‌ها و لابی‌ها با وزیر جدید ورزشی یعنی حمید سجادی برای گرفتن پست هایی مثل صندلی مدیریت استقلال و پرسپولیس آغاز شده است از پیرامون باشگاه استقلال خبر می رسد فعالیت افرادی مانند علی فتح الله زاده و همراهانش به شدت افزایش پیدا کرده تا این افراد بتوانند در دولت جدید خود را به منصب برسانند.
این در حالی است که در خصوص ضعف ها و مشکلات حضور علی فتح‌الله‌زاده در استقلال طی چند روز گذشته در رسانه های مختلف صحبت‌های زیادی به میان آمده و حتی برخی ها در این خصوص نیز اینطور مطرح کردند که دیگر نمی توان با فرمول یک دهه قبل تیمی را به موفقیت رساند و عده‌ای دیگر نیز معتقدند و فتح الله زاده اگر این کاره بود یک سال پیش بعد از ۱۰ روز مدیریت به بهانه کرونا کار را در حساس ترین مقطع ممکن رها نکرده و استقلال را تنها نمی گذاشت و پای کار می ماند.
جالب این که در این روز ها و در حالی که صحبت از رفتن مددی شده است فتح الله زاده به شدت مورد استقبال پرسپولیسی ها قرار گرفته و به نوعی انگار بیشتر محبوب هواداران رقیب است تا استقلالی ها.
بر همین اساس به نظر می‌رسد برخی رفتارهای گذشته و موضع‌گیری‌ها علیه باشگاه استقلال و همچنین اظهاراتی که باعث شد تا استراماچونی دیگر به تهران باز نگردد و اتفاقات دیگر به مذاق پرسپولیسی ها بیشتر خوش آمده و آنها در محافل خصوصی خود این طور اظهار می‌کنند که بازگشت فتح الله زاده از هر لحاظ به سود استقلال نخواهد بود.
این در حالی است که موضوع بدهی‌های زمان علی فتح‌الله‌زاده تا سالیان بعد از آن همچنان داغ بوده و به نظر می‌رسد با بازگشت دوباره او استقلال باز هم یک بدهکار بزرگ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11519

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.