فتاحی: ۲۷۰ صندلی، به استقلالی‌ها می‌دهیم! | آوای استقلال
1

فتاحی: ۲۷۰ صندلی، به استقلالی‌ها می‌دهیم!

  • کد خبر : 33538
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
فتاحی: ۲۷۰ صندلی، به استقلالی‌ها می‌دهیم!
قائم مقام باشگاه مس رفسنجان گفت: در صورت برگزاری بازی مس و استقلال با حضور تماشاگر فقط ۲۷۰ صندلی ورزشگاه در اختیار طرفداران استقلال است.

به گزارش آوای استقلال، سعید فتاحی در برنامه شب‌های فوتبالی به قانون موجود درباره تعداد تماشاگران تیم میهمان در مسابقات اشاره و عنوان کرد: طبق قانون در صورتی که شورای تامین مجوز بازی با حضور تماشاگر را صادر کند، ده درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار طرفداران استقلال خواهد بود.
علی خطیر مدیرعامل استقلال در برنامه شب‌های فوتبالی به طور رسمی اعلام کرد که اگر بازی عصر شنبه با مس رفسنجان بدون تماشاگر برگزار شود، آبی‌های پایتخت در زمین حاضر نمی‌شوند.
همین اظهار نظر خطیر با واکنش تند سعید فتاحی، قائم مقام باشگاه مس رفسنجان مواجه شد و در نهایت یک درگیری لفظی شدید بین دو طرف به وجود آمد.
این در حالی است که ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان دارای ۲۷۰۰ صندلی است و با توجه به مسائل اخیر قطعا باشگاه مس رفسنجان اجازه نمی‌دهد بیش از ده درصد سکو‌ها به طرفداران استقلال اختصاص پیدا کند.
موضوعی که نشان می‌دهد در صورت صدور مجوز حضور تماشاگر در ورزشگاه مس تنها ۲۷۰ نفر از طرفداران استقلال می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33538

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.