فانوسی در مسیر ستاره شدن؟! | آوای استقلال
0
برای یک بازی دو سر برد محبی را برگردانید؛

فانوسی در مسیر ستاره شدن؟!

  • کد خبر : 34427
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
فانوسی در مسیر ستاره شدن؟!
محمد محبی یکی از بازیکنان خوب استقلال بود که نقش بسزایی در بردهای این تیم ایفا می کرد و هواداران استقلال با جدایی وی مخالف و به شدت خواهان حضور او در استقلال بودند اما باز هم آن چیزی که هواداران می خواستند، نشد و محبی از استقلال جدا و راهی روسیه شد تا با جدایی از جمع آبی پوشان درخشش او نیز رو به افول برود.

به گزارش آوای استقلال، محبی اگه چه در لیگ روسیه بازی می کند و به لحاظ مالی و امکاناتی در شرایط بهتری قرار دارد اما روستوف از هیچ جنبه و منظری با استقلال قابل مقایسه نیست محبی در استقلال بازیکن محبوب و فیکس این تیم بود و یکی از نفرات مورد اعتماد کادر فنی، او محبوب هواداران پر شمار استقلال بود، تیم هم در کورس قهرمانی قرار داشت و امسال اگر در استقلال می ماند حالا همراه تیم محبوب آبی پوشان صدرنشین بود اما او به هر دلیلی در روستوف بازی می کند تیمی که در رده یازدهم جدول قرار دارد و در فاصله پانزده امتیازیِ صدرنشین!
در کنار این عدم نتیجه گیری خود محبی هم البته کم فروغ بوده او در هفته هفدهم لیگ روسیه برابر زسکا مسکو نمره ضعیفی دریافت کرد و با کسب ۴/۵ نمره نشان داد با روزهای خوب خود فاصله زیادی دارد.
بسیاری از بازیکنان ایرانی پس از لژیونر شدن به جای پیشرفت دچار افت می شوند و به ندرت بازیکنی بتواند در لیگ های خارج از ایران دوام بیاورد فرقی هم نمی کند به تیم کشورهای حوزه خلیج فارس رفته باشند یا تیم های اروپایی…
بسیاری از ستاره های فوتبال کشورمان با مقاصد مالی و با توجیه این که در تیم جدید به درخشش خود ادامه می دهند تا راهی یک تیم اروپایی شوند، به تیم های کشورهای عربی می رفتند(و می روند) اما نه تنها آنجا پلی برای رفتن شان به اروپا نمی شد و هنوز هم نمی شود،بلکه با افت فاحش مجبور به بازگشت به لیگ ایران می شوند نمونه های نزدیک آن قایدی ستاره بی چون و چرای استقلال است که پس از جدایی از جمع آبی پوشان به شباب الاهلی پیوست و در ۲۲ بازی تنها چهار گل به ثمر رساند و عملکرد غیر قابل دفاعی داشت!
او بعد از بازگشت به استقلال مجددا خوش درخشید و با بازی های خوبی که به نمایش می گذاشت توانست بار دیگر برای هواداران استقلال دلبری کند و خاطره جدایی اش را از ذهن دو آتشه های آبی بزداید!
محمد محبی هم در شرایط ناخواسته ای از استقلال جدا شد و به روستوف پیوست به امید درخشش و شاید با رویای “سردار آزمون” دیگری شدن و پیوستن به تیم های مطرح دنیا…اما او هم سنت شکنی نکرد و مثل اکثر بازیکنان ایرانی کم فروغ شد تا خاموشی ستاره ها در غربت شب شعر غمگین فوتبالی ها باشد!!
تجربه نشان می دهد محبی هم به محض بازگشت به استقلال در مسیر پیشرفت قرار میگیرد تا آن وقت برایش تیتر بزنیم فانوسی که ستاره شد!!
با توجه به نزدیکی فصل نقل و انتقالات و نیاز جواد نکونام به یارگیری، جذب محبی اقدامی دو سر برد است.
کاری که هم محمد را احیا و هم نیاز استقلال را در پست تخصصی محبی برآورده می کند!
از خوبی های بازگرداندن محبی این است که سابقه بازی در استقلال را دارد، جو و شرایط را می شناسد،به این تیم علاقه دارد، هواداران او را دوست دارند و به خاطر جدایی ناخواسته اش از استقلال او را مقصر نمی دانند و منتظر بازگشت وی هستند.
اگر مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باز هم سنگ جلوی پای استقلال نیندازند مدیریت استقلال باید با نظر مساعد نکونام هر چه زودتر تلاش برای تامین منابع مالی را آغاز کرده و شرایط بازگشت بازیکن شماره ۷۷ به جمع آبی ها را فراهم کنند…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34427

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.