عیار تیم مجیدی در سه هفته آینده را مشخص می‌شود/فرصت سوزی ممنوع! | آوای استقلال
0
بهمن طهماسبی در گفتگو با آوای استقلال:

عیار تیم مجیدی در سه هفته آینده را مشخص می‌شود/فرصت سوزی ممنوع!

  • کد خبر : 16485
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
عیار تیم مجیدی در سه هفته آینده را مشخص می‌شود/فرصت سوزی ممنوع!
متاسفانه هم در دیدار شیراز و هم هفته گذشته مقابل نساجی فرصت‌سوزی کردیم و نتوانستیم بازی‌ها را ببریم تا بهترین فرصت برای بیشتر کردن فاصله خود در صدر جدول از سایر رقبا را از دست بدهیم.

بهمن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال درباره دیدار شاگردان فرهاد مجیدی مقابله گل گهر سیرجان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: من معتقدم استقلال بازی سختی را در سیرجان خواهد داشت و امیدوارم که این دیدار همراه با سه امتیاز برای آبی‌پوشان باشد تا تیم بتواند فاصله را با رقبای خود زیاد کند. در هر صورت من معتقدم استقلال چهارشنبه بازی دشواری را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که تیم باید سه بازی سخت پشت‌ سرهم را برگزار کند که دوتای آنها خارج از خانه مقابل گل گهر و نفت آبادان برگزار می شود و سپس در هفته هشتم باید به مصاف پرسپولیس برود و به نظر من استقلالی‌ها این سه هفته کار بسیار دشواری دارند و در هر صورت معتقدم عیار شاگردان فرهاد مجیدی در این سه هفته مشخص خواهد شد.

بهمن طهماسبی تاکید کرد: اگر استقلال بتواند گل‌گهر را شکست بدهد این یک اتفاق عالی محسوب شده، با این حال به نظر من اگر در این دیدار به تساوی هم برسیم و با امتیاز هم برگردیم، نتیجه خوبی محسوب می شود.

مهاجم سالهای دور استقلال درباره اینکه ایراد این تیم در هفته‌های گذشته چه بوده که نتوانست مقابل فجرسپاسی و نساجی با پیروزی کار را پشت سر بگذارد گفت: ابن موضوع برمی‌گردد به تفکرات سرمربی که او در بازی ها از بازیکنانش چه میخواهد و از آنجایی که ما در تمرینات استقلال نیستیم نمی‌دانیم چه اتفاقاتی می افتد. اگر در دو دیدار قبلی از فرصت‌های مان به نحو احسن استفاده می‌کردیم می‌توانستیم هر دو بازی را ببریم.

طهماسبی یادآور شد: متاسفانه هم در دیدار شیراز و هم هفته گذشته مقابل نساجی فرصت‌سوزی کردیم و نتوانستیم بازی‌ها را ببریم تا بهترین فرصت برای بیشتر کردن فاصله خود در صدر جدول از سایر رقبا را از دست بدهیم.

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه چرا مهاجمان این تیم تا این اندازه فرصت‌سوزی می‌کنند گفت: در بازی مقابل فجر سپاسی شرایط زمین تأثیرگذار بود اما در بازی قبلی باید گل می‌زدیم، در هر صورت چرا این اتفاق نیفتاد برای من هم جای سوال است.

وی افزود: بعضی مواقع در فوتبال چنین شرایطی پیش می آید و روز مهاجمان نیست این در حالی است که استقلال مهاجمان خیلی خوبی دارد و ژستد هم که به تیم اضافه شده مهاجم بسیار خوبی به شمار می‌رود.

طهماسبی یادآور شد؛ البته در رابطه با یامگا معتقدم این بازیکن هر اندازه به دروازه حریف نزدیکتر باشد و در باکس بازی کند خطرناک تر است و بیشتر می‌تواند برای استقلال گل بزند.

وی در پایان یک بار دیگر در مورد دیدار مقابل گل گهر و پیش بینی از نتیجه این دیدار گفت: باز هم تاکید می کنم استقلال کار سختی را دارد اما امیدوارم بازی جذابی باشد. استقلال توانایی این که بتواند بازی های خارج از خانه را هم با پیروزی پشت سر بگذارد، دارد اما در هر صورت تیم‌های قلعه‌نویی همیشه تیم های خوبی هستند و مقابل استقلال هم خوب بازی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16485

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.