عکس گرفتن را ممنوع کنید | آوای استقلال
2
نکونام در مسیر فرهاد مجیدی؛

عکس گرفتن را ممنوع کنید

  • کد خبر : 32148
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
عکس گرفتن را ممنوع کنید
فرهاد مجیدی در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ و پس از اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی را به الهلال واگذار کرد و از گردونه مسابقات حذف شد، با صراحت گفت می ماند و استقلال را قهرمان می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد ماند و استقلال را هم قهرمان کرد. فتحی بزرگ، که در سایه نظم و انضباطی به یادماندنی رقم خورد.
مجیدی در لیگ بیست و یکم رابطه مدیران باشگاه با بازیکنان را کاملاً محدود و تعریف شده کرد چون معتقد بود بازیکنان فقط باید با سرمربی و سرپرست در ارتباط باشند و باشگاه هم وظیفه دارد دستمزد آنها را تامین کند.
از طرف دیگر فرهاد نمی‌خواست استقلال به سوژه‌ای برای عکس گرفتن برخی افراد تبدیل شود روی همین اصل تا پایان فصل به پای حرف خود ایستاد و حصاری کاملاً تعریف شده برای ارتباط بازیکنان و مربیان ایجاد کرد. حرکتی که حالا با توجه به شرایط دشوار ایجاد شده برای استقلال و انتقادات جواد نکونام، معتقدیم سرمربی کنونی استقلال هم باید آن را انجام بدهد وقتی او از برخی کادر مدیریتی باشگاه رضایت ندارد، دلیلی وجود ندارد تا این افراد پس از شروع لیگ و قبل از هر مسابقه، با حضور در اردو ، خودشان را به رخ بکشند و در کنار آبی‌پوشان عکس یادگاری بگیرند‌.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32148

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.