عمران زاده: وقتی شنیدم فدراسیون به پرسپولیس وام داده داشتم شاخ در می آوردم! | آوای استقلال
2
چرا الهامی ۳ ماه محروم شد ولی گل محمدی ۴جلسه؟

عمران زاده: وقتی شنیدم فدراسیون به پرسپولیس وام داده داشتم شاخ در می آوردم!

  • کد خبر : 22752
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
عمران زاده: وقتی شنیدم فدراسیون به پرسپولیس وام داده داشتم شاخ در می آوردم!
مدافع سابق استقلال معتقد است که شرایط بین دو تیم پایتخت منصفانه نیست.

به گزارش آوای استقلال، مدافع سابق استقلال گفت:استقلال شرایط خوبی دارد. در لیگ وضعیت خوب است ولی بازی با سپاهان خیلی مهم است. این بازی از نظر من کلید قهرمانی استقلال است. بازیکنان استقلال بدانند اگر این بازی را ببرند آب سرد را روی تیم های دیگر ریخته اند.

*در بازی جام حذفی خیلی حرص خوردم. در ۱۵ دقیقه اول باید ۳ گل زده می شد ولی بعضی از بازیکنان بی توجه بودند و اصلا به هم پاس نمی دادند. آنقدر عصبانی بودم که دقیقه ۱۵ بازی استوری گذاشتم و نوشتم چرا به هم پاس نمی دهید؟

*خیلی وقت است هواداران استقلال مظلوم واقع می شوند. این حرف فقط برای امسال نیست. من به داوری ها کاری ندارم اما چطور می شود فدراسیون فوتبال به یک باشگاه وام می دهد؟ واقعا وقتی خبر را شنیدم داشتم شاخ در می آوردم.

*فدراسیون روی چه قانون و چه اصلی به باشگاه پرسپولیس وام داده؟چرا فدراسیون به تمام تیم ها وام نداده است؟ جالب است همه جوره حمایت می شوند بعد می گویند نمی خواهند ما قهرمان شویم…

* دست های پشت پرده ای که نمی خواهند شما قهرمان شوید چه کسانی هستند؟ چرا نگفتید که ۱۰ میلیارد پشت پرده وام گرفتید؟ آیا این حمایت نیست؟ متولی فوتبال کیست؟ وقتی شما می گویید نمی خواهند ما قهرمان شویم یعنی منظورتان غیر مستقیم به فدراسیون فوتبال است. چطور وقتی فدراسیون وام ۱۰ میلیاردی داده و از شما حمایت کرده نمی خواهند شما قهرمان شوید؟وام هم گرفته اند بعد می گویند نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود.

*این همان مظلومیت هواداران استقلال است که گفتم. آنها بغضی درون گلو دارند چون سالها است این رفتارها را پشت پرده می بینند. در دوره گذشته که وزیر ورزش علنا از تیم پرسپولیس حمایت می کرد. نیازی هم نیست که من درباره علاقه وزیر سابق به پرسپولیس حرف بزنم. الان هم که فدراسیون فوتبال اینگونه از حریف حمایت کرده است. بعد می گویند که نمی خواهند قهرمان شویم. ما کدام را باور کنیم؟

*احترام آقا یحیی برای من واجب است و من او را بزرگ می دانم.به هیچ وجه قصد بی احترامی به آقای گل محمدی را ندارم ولی اتفاقی که برای آقای الهامی افتاد با اتفاقی که برای آقا یحیی افتاد چه فرقی با هم دارند؟

*آقای گل محمدی یکی از با شخصیت ترین مربیان کشور است و در دربی به خاطر فشاری که رویش بود آن رفتارها را کرد اما شما فیلم این ۲ بازی را ۱۰ بار تماشا کنید. چرا سرمربی سابق تراکتور ۳ ماه محروم شد ولی سرمربی پرسپولیس را فقط ۴ بازی محروم کردند؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22752

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.