عمران زاده: وزیر سابق طوری از پرسپولیس حمایت کرد که صدای همه در آمد/اگر لورن بلان ناراحت نمی شود قهرمانی استقلال سالم و پاک بود | آوای استقلال
1

عمران زاده: وزیر سابق طوری از پرسپولیس حمایت کرد که صدای همه در آمد/اگر لورن بلان ناراحت نمی شود قهرمانی استقلال سالم و پاک بود

  • کد خبر : 23305
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
عمران زاده: وزیر سابق طوری از پرسپولیس حمایت کرد که صدای همه در آمد/اگر لورن بلان ناراحت نمی شود قهرمانی استقلال سالم و پاک بود
حنیف عمران زاده گفت: حق استقلال نبود 9 سال از جام دور باشد. خیلی ها این وسط کارهایی کردند که تیم محبوبشان قهرمان شود.

به گزارش آوای استقلال، بازیکن سابق استقلال گفت: از وزیری که همه می دانند چگونه حامی تیمش بود تا وزیر ارتباطات و تمام وزرای دولت قبل! اگر استقلال در این سال ها قهرمان نمی شد دلیل زیاد داشت. فقط صدای استقلال در نیامده بود، صدای خیلی از تیم ها در آمده بود.

عمران زاده افزود: وقتی مدیر عاملی برای استقلال انتخاب می کردند که مرتب با بازیکنان درگیر می شد و آنها را جریمه می کرد توقع دارید این تیم قهرمان شود؟ به نظر من این قهرمانی سالم و درست و حسابی بود البته اگر آقای لورن بلان ناراحت نمی شود.

وی اضافه کرد: استقلال امسال نشان داد با قشنگ حرف زدن نمی شود همه کار کرد. همه چیز لورن بلان گفتن نیست! مهم این است که کار کنید.یک بنده خدایی آمد و گفت لورن بلان هم از ما تعریف کرد، از آن روز هم خودشان نابود شدند هم لورن بلان!

مدافع سابق استقلال تاکیید کرد: من با لورن بلان درگیر هستم! او کجاست که بگوید استقلال فراتر از آسیا است و با بهترین رکوردها قهرمان شد؟ یکبار دیگر هم همین چند هفته پیش به شما گفتم که دوره این حرف ها گذشته که آجر روی آجر می گذاریم، ساختمان می سازیم و نمی خواهند ما قهرمان شویم تمام شده است. امسال یک وزیر روی کار آمده که حواسش به ورزش است، در کار تیم ها و باشگاه ها دخالتی ندارد و سرش به کار خودش است نه اینکه نگران تیم محبوبش باشد.

او در پایان گفت: من می خواهم از آن پیشکسوت محترم پرسپولیس که گفته بود مطهری را برای گیتار زدن به جشن تیمش دعوت می کند، دعوت کنم که از دور جشن قهرمانی استقلال و گیتار زدن مطهری را تماشا کند چون او را به جشن قهرمانی استقلال راه نمی دهند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23305

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.