علی لطیفی: استقلال با این انگیزه قطعا پرسپولیس را هم شکست می دهد تا قهرمان شود | آوای استقلال
1

علی لطیفی: استقلال با این انگیزه قطعا پرسپولیس را هم شکست می دهد تا قهرمان شود

  • کد خبر : 21483
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
علی لطیفی: استقلال با این انگیزه قطعا پرسپولیس را هم شکست می دهد تا قهرمان شود
پیشکسوت استقلال معتقد است اتحاد و همدلی کمک زیادی به این تیم کرده است.

علی لطیفی در گفت و گو با آوای استقلال درباره برتری آبی پوشان در دیدار شب گذشته و آخرین وضعیت این تیم گفت: اتحاد، انسجام و همدلی کاملاً در استقلال مشخص است و در میدان تا روی نیمکت موج می زند. مطمئن باشید اگر تیم اتحاد نداشته باشد هرگز نتیجه حاصل نمی شود. ما در گذشته تیم‌هایی داشتیم که به لحاظ خلق موقعیت و بازی های تماشاگر پسند خیلی خوب کار می کردند اما چون اتحاد نداشتند توپ توی گل نمی رفت، نه اینکه نخواهند اما چون حس و سیگنال مثبت نیست این اتفاق نمی‌افتد.
وی ادامه داد: خودم این موضوع را از نزدیک تجربه کردم ضمن اینکه این اتفاق در فوتبال دنیا هم مشهود است و واقعاً این موضوع را در بازی‌های منچستر یونایتد می بینیم اما وقتی که خودم هم در تیم رایکا بودم، به عقیده کارشناسان در چند بازی بیشترین خلق موقعیت را در فوتبال ایران و در بین تیم‌های لیگ دسته اولی داشتیم اما چون تیم همدلی نداشتیم توپ توی گل نمی رفت و در ضد حمله گل می خوردیم. پس مطمئن باشید امکان ندارد در تیمی که اتحاد و انسجام و همدلی نباشد یک تیم نتیجه بگیرد و این یک دل بودن است که موفقیت را به همراه می آورد که این موضوع هم برمی‌گردد در وهله اول به نوع مدیریت، چه مدیریت آجرلو در باشگاه و چه مدیریت فرهاد مجیدی در تیم و حتی مدیریت وریا غفوری به عنوان کاپیتان در زمین.
پیشکسوت استقلال درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم یادآور شد: نمی توانیم بگوییم این دسته از بازیکنان در تاریخ استقلال جزو بهترین خارجی ها هستند چون ما در گذشته بهتر از این‌ها هم داشتیم بازیکنانی مانند تیام دیاباته و جباروف به مراتب از بازیکنان فعلی بهتر بودند اما همین همدلی باعث شده است این بازیکنان خارجی فعلی هم با تمام وجود و مثمرثمر بازی کنند. آنها هم این فضا را درک کرده‌اند تا جایی که بازیکن جدید برزیلی با این که هنوز قراردادی امضا نکرده است در رختکن خوشحال است و در عکسها می‌بینیم که مشتش را گره کرده و آماده است تا او هم با تمام وجود برای استقلال بازی کند و مطمئن باشید تا این اتحاد و همدلی وجود دارد، تیم موفق است و همین مسائل باعث شده است استقلال در صدر جدول باشد.
علی لطیفی یادآور شد: خیلی ها گفته بودند استقلال از ناحیه دفاعی آسیب نمی بیند اما من روی این موضوع تاکید داشتم که استقلال ضرر می‌کند نه به این دلیل که بازیکنان دیگر توانایی کمتری دارند بلکه زوج یزدانی و مرادمند در استقلال جا افتاده بودند و چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کردند و با هم تله پاتی داشتند. حالا تصور کنید این زوج از استقلال کسر شده و حالا اگر بهترین مدافعان جهان را هم بیاورید جوابگو نیستند تا اینکه بعد از یک مدت بخواهند به هماهنگی برسند. پس اگر در برخی دقایق بازی دیشب گل گهر بهتر بود و موقعیت هایی را ایجاد کرد به همین دلیل بود اما همان همدلی و انسجام در نهایت سه امتیاز را برای استقلال به ارمغان آورد.
وی در پابان تاکید کرد از سوی دیگر یکی از کسانی بودم که نسبت به نوع بازی استقلال در نیم فصل اول انتقاد داشتم و می‌گفتم که این تیم زیبا بازی نمی‌کند و فقط به فکر نتیجه است و حتی گفته بودم اگر تغییر رویه ندهند، در نیم فصل دوم تیم ها دست استقلال را می خوانند و این عقب می ماند اما خوشبختانه الان در عین نتیجه گرفتن، تیم زیبا هم بازی می کند. درست است که گل گهر در دقایق تیم برتر میدان بود اما این تیم در فصل جاری از بهترین‌هاست و ما توانستیم بازی ۶ امتیازی را ببریم در حالی که خلق موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نهایت این فشارها باعث شد تا دو پنالتی به دست بیاوریم و سه امتیاز را بگیریم. از این لحاظ به همه بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم که حالا استقلال زیبا هم بازی می کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21483

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.