علت عدم حذف وریا چیست؟ | آوای استقلال
2
چه کسانی با وریا مخالفند؟

علت عدم حذف وریا چیست؟

  • کد خبر : 24527
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
علت عدم حذف وریا چیست؟
وریا غفوری، بازیکن محبوب استقلال و مردم ایران است یک چهره مردمی که جز منفعت طلبان، همه او را دوست داشته و به خاطر حق جویی و حق گویی اش مهرش را به دل دارند!

به گزارش آوای استقلال, آن منفعت طلبان نان به نرخ روز خور که همه چیز را با سطح شعور و منفعت خود می سنجند و سعی دارند وریا را جدایی طلب و علیه ایران معرفی کنند خود رفیقان دزدان و غارتگران ملت هستند. وریا بارها وطن پرستی خود را فریاد زده و بعد از این جو سازی ها نوشت اگر صد جان داشته باشم آن را فدای ایران می‌کنم!
وریا هرگز علیه مسئولینی که خدمت میکنند سخن نگفته همیشه علیه مسئولین بی کفایت، بدون ذکر نام انتقاد کرده و شاید ایراد کار همینجاست شاید باید نام دزدان را میبرد،نام آنها که اختلاس می‌کنند و میروند پول ملت را آن سوی مرزها سرمایه گذاری می‌کنند برای خانواده نوکیسه پر از عقده خود!
در این میان هر که علیه وریا موضع گرفته (و می‌گیرد) شک نکنید شریک جرم همین آدمهاست همان هایی که بانکها و خزانه دولت و ملت را خالی می‌کنند و باعث و بانی این فقر و فلاکت مردم هستند!
وریا هرگز علیه آنها که برای کشور جان دادند تا وجبی از خاکمان دست بیگانه نیفتد سخن نگفته و با احترام از آنها یاد می‌کند.
وریا هرگز علیه افرادی که خالصانه در هر پست و سمتی برای مردم تلاش می‌کنند سخن نگفته است.
وریا زبان مردم است در برابر آن عده از مسئولینِ دزد نه آنها که از مردمند و به مردم خدمت می‌کنند.
حالا حرف را بینداز زمین صاحبش آن را بر می دارد.وریا از گرانی میگوید و اختلاس گران هر کجا که لانه کرده اند بیرون میزنند گویی آب در لانه مورچه ریخته باشند!
وریا از حق زنان و دختران سرزمینش سخن میگوید و مگر نه این است که میگویند اسلام دین تکریم زنان است چه کسانی با این تکریم مخالفند جز آنها که میخواهند با تعصب و افراط موجب تخریب دین شوند و اتفاقا موفق هم بوده اند؟
حساب آدم خوب ها، آدم حسابی ها از دزدها و متعصبانی که به اسم دین و تدین بازیکن زمین شیطانند و ماموریت دین گریزی مردم را دارند، جداست.
حرف های وریا مخاطبانی جز این دسته ندارد با موضع گیری علیه وریا خودتان را خوب نشان دادید مردم شما را شناخته اند و از مسئولین هم آنها که شرافت دارند و به خاطر وجدان و مردم خواهی و خدمت صادقانه شان مقدسند، به خوبی از نیت شما آگاهند.ا
ینکه چرا وریا تا کنون حذف نشده شاید به خاطر عدم اجازه از سمت همان مسئولین باشرف است و البته محبوبیت بالایی که وریا نزد مردم دارد و به خاطر حمایت گسترده هواداران از کاپیتان محبوبشان …

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=24527

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.