عطش بی‌پایان شماره یک آبی‌ها برای رسیدن به دستکش طلا؛ حسینی به دنبال تاریخ‌سازی | آوای استقلال
0

عطش بی‌پایان شماره یک آبی‌ها برای رسیدن به دستکش طلا؛ حسینی به دنبال تاریخ‌سازی

  • کد خبر : 37768
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
عطش بی‌پایان شماره یک آبی‌ها برای رسیدن به دستکش طلا؛ حسینی به دنبال تاریخ‌سازی
ثبت چهارمین کلین‌شیت پیاپی حسین حسینی باعث شد تا او همچنان یکه‌تاز جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌وسوم باشد.

به گزارش آوای استقلال، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران در مقایسه با ۲ هفته اخیر رقابت‌ها، کم‌گل‌تر دنبال شد و توپ در طول ۸ مسابقه، ۱۳ بار از خط دروازه‌ها عبور کرد و ۸ تیم توانستند با دروازه بسته به کار خود در هفته بیست‌ویکم پایان بدهند. در کنار رقابت تیم‌ها در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم و تلاش بازیکنان برای رسیدن به کفش طلای رقابت‌ها، یکی دیگر از رقابت‌های جذاب در فصل جاری، تلاش دروازه‌بانان برای کسب عنوان برترین دروازه‌بان فصل است.

حسین حسینی و ۳۸۵ دقیقه کلین‌شیت
دروازه‌بان استقلال که فصل درخشانی را پشت سر می‌گذارد، بعد از کلین‌شیت برابر سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، به دنبال حفظ روند درخشان خود بود که توانست با ثبت عملکردی موفق برابر هوادار، نقش اصلی را در مسیر پیروزی ارزشمند آبی‌ها برابر بنفش‌پوشان ایفا کند. حسینی که آخرین‌بار در جدال با ملوان بندرانزلی دروازه‌اش باز شده، با درخشش برابر هوادار، چهارمین کلین‌شیت پیاپی خود را به‌ثبت رساند و میزان دقایق بسته‌ماندن دروازه‌اش را به عدد ۳۸۵ رساند. دروازه‌بان شماره یک استقلال که ۱۳ کلین‌شیت در کارنامه خود در فصل جاری دارد، تنها ۵ کلین‌شیت با رکورد بیشترین کلین‌شیت در طول یک فصل فاصله دارد و می‌تواند در ۹ بازی آینده این رکورد تاریخی را از آن خود کند.

پورحمیدی به تعقیب‌وگریز ادامه می‌دهد
حسین پورحمیدی بعد از نمایش پرنوسانی که مقابل هوادار داشت، در هفته بیست‌ویکم توانست به خوبی از دروازه تراکتور حراست کند و موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر شمس‌آذر قزوین شد تا دوازدهمین کلین‌شیت خود در فصل جاری را به‌ثبت برساند؛ آن‌هم در حالی‌که او در مقایسه با حسین حسینی، در فصل جاری یک بازی کمتر انجام داده و درخشش در دیدار معوقه با سپاهان می‌تواند پورحمیدی که امروز به اردوی ملی هم دعوت شد، هم‌تراز با دروازه‌بان شماره یک استقلال کند.

اخباری ایستاد، بیرانوند رسید
محمدرضا اخباری که هفته‌های پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد، در نبرد با سپاهان نتوانست شب خوبی را برابر طلایی‌پوشان اصفهانی پشت سر بگذارد و ۲ بار دروازه او فرو ریخت تا در مسیر ثبت یازدهمین کلین‌شیت خود در فصل جاری ناکام باشد. لغزش اخباری همزمان با کلین‌شیت علیرضا بیرانوند در نبرد با پیکان تهران شد تا دروازه‌بان پرسپولیس بتواند در جمع بهترین دروازه‌بانان فصل، خود را هم‌تراز با اخباری قرار بدهد و مشترکاً در رتبه سوم بهترین دروازه‌بانان فصل از حیث شمار بیشترین کلین‌شیت قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37768

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.