عزیززاده: مهم این است که استقلال نتیجه می‌گیرد | آوای استقلال
5

عزیززاده: مهم این است که استقلال نتیجه می‌گیرد

  • کد خبر : 20765
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
عزیززاده: مهم این است که استقلال نتیجه می‌گیرد
استقلال در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف تیم ذوب‌آهن برود، تیمی که زمانی در آسیا مقام آورد اما حالا در کنار قعرنشین‌های جدول به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش آوای استقلال، خیلی‌ها این حال و روز ذوب را نتیجه مدیریت ضعیف مدیران این تیم می‌دانند اما از طرفی تیم استقلال صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و برای هر تیمی یک تهدید محسوب
می‌شود.
البته استقلال هم طی چند روز گذشته به‌ دلیل مشکلات مالی با اعتراض بازیکنان و مربیان مواجه بود اما مدیران باشگاه سعی کردند با وعده‌هایی که می‌دهند فعلاً جو تیم را آرام نگه دارند.
در آستانه بازی استقلال و ذوب به سراغ حمید عزیززاده رفتیم، عزیززاده سابقه پوشیدن پیراهن هر دو باشگاه را دارد و تا حدود زیادی به جو هر دو تیم آشنا است.

فردا استقلال به مصاف تیم ذوب می‌رود، شما سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم را دارید و بخوبی با جو استقلال و ذوب آشنا هستید و می‌توانید دو تیم را آنالیز کنید.
این دو تیم در حال حاضر قابل قیاس با هم نیستند.
چطور؟
شرایط تیم ذوب خوب نیست و جایگاهش نیز در جدول مناسب این تیم پرسابقه و قدیمی نیست! ذوب در فصل جاری تغییرات زیادی داشت و نتوانست بازیکنانی را جذب کند که به سود تیم باشند و میلاد جهانی را از دست داد که نیم فصل برای این تیم خوب کار کرد. اما استقلال تاکنون صدرنشین جدول مسابقات بوده و در فصل جاری نشان داده تیم سرحالی است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. اما جدا از بحث جدول باید بگویم هر دو تیم ریشه‌دار هستند و پیش‌بینی می‌کنم بازی جذاب و خوبی از آب درآید.
خیلی از کارشناسان معتقدند استقلال با وجود صدرنشینی اما خوب بازی نمی‌کند، نظر شما همین است؟
من این‌طوری فکر نمی‌کنم، آنهایی که این‌طور صحبت می‌کنند به نظر من اصلاً کارشناس فوتبال نیستند. ضمن اینکه اعتقاد دارم استقلال خوب بازی می‌کند اما اگر حتی استقلال بد هم بازی می‌کرد مهم این است که نتیجه می‌گیرد. اگر استقلال خوب بازی می‌کرد، صد موقعیت گل داشت اما نمی‌توانست ببرد و صدر نبود، به چه درد می‌خورد؟! از لحاظ من استقلال اصولی بازی می‌کند.
در فصل جاری استقلال بهترین خط دفاع لیگ برتر را داشته است و از این بابت رکورددار تیم‌های لیگ برتری است.
در اینکه خط دفاع استقلال خوب عمل کرده هیچ شکی نیست، اما باید به این نکته اشاره کنم اگر خط دفاع استقلال رکورددار شده، حاصل عملکرد قوی گلر این تیم است ضمن اینکه تمام بازیکنان استقلال از مهاجمان تا خط دفاع خوب کار کردند و استقلال به یک ساختار درست دفاعی (دفاع تیمی) رسیده است.
در فصل جاری گابریل پین در کنار استقلال کار می‌کند و خیلی‌ها این دفاع تیمی قوی را دسترنج این مربی ایتالیایی می‌دانند، نظر شما چیست؟
شما در نظر بگیرید استرا استقلال را به چه ثباتی رساند و حالا با انتخاب خوب فرهاد در مورد پین، استقلال به دفاع محکم تیمی رسیده است.
استقلال برای ادامه فصل حردانی و آمانوف را خریداری کرده است، نظر شما در خصوص خریدهای نیم فصل استقلال چیست؟
قطعاً کادر فنی استقلال با در نظر گرفتن نقاط ضعف تیم به این نتیجه رسیده که این دو بازیکن را خریداری کند. پس به نظرم می‌توانند کمک زیادی به استقلال بکنند.
یامگا در فصل جاری یکی از ارکان اصلی تیم استقلال بوده است، نظر شما در این خصوص چیست؟
دو بازیکن خارجی استقلال خیلی خوب بوده‌اند و هر چقدر هم می‌گذرد مشخص می‌شود که بی‌دلیل نبوده که فرهاد نظر مساعدی روی این دو بازیکن دارد. بی‌دلیل نیست که فرهاد اصرار دارد به یامگا و ژستد بازی دهد.
و جدایی مظاهری را چطور ارزیابی می‌کنید، بعضی‌ها اعتقاد دارند با جدایی او حسینی دچار افت می‌شود.
اشتباه نکنید؛ حسینی در کنارش یک رقیب سرسخت مثل رضایی دارد که می‌تواند حاشیه امنیت او را به هم بزند و حسینی با وجود او افت نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20765

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.