صفرهایی که در جدول لیگ خودنمایی می‌کنند | آوای استقلال
0

صفرهایی که در جدول لیگ خودنمایی می‌کنند

  • کد خبر : 37983
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
صفرهایی که در جدول لیگ خودنمایی می‌کنند
هم تیم‌های مدعی و هم تیم‌های پایین‌جدولی در مقابل نام‌شان در جدول تحلیلی رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم عدد صفر دیده می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، مسابقات بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۲۱ هفته به کار خود در سال ۱۴۰۲ پایان داد و حالا از هفته آینده قرار است ادامه رقابت‌های باشگاهی با برگزاری دیدارهای معوقه پیگیری شود. نگاه به جدول کلی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر نشان می‌دهد که هر تیم حداقل یک‌بار برد، تساوی و یا باخت را تجربه کرده و عدد صفر در جدول کلی مسابقات لیگ بیست‌وسوم دیده نمی‌شود اما تحلیل بیشتر آمار و ارقام نشان می‌دهد که شرایط متفاوت است.

شکست‌ناپذیر در خانه مثل استقلال و پرسپولیس
سرخابی‌های پایتخت توانسته‌اند در دیدارهای خانگی بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته باشند و استقلال از ۱۰ مسابقه ۲۸ امتیاز به‌دست آورده و پرسپولیس هم از ۱۱ دیدار صاحب ۲۷ امتیاز شده است. نکته مهم اینکه هر ۲ تیم پرطرفدار پایتخت در دیدارهای خانگی در فصل جاری شکست‌ناپذیر بوده‌اند و عدد صفر در مقابل باخت‌های خانگی آن‌ها دیده می‌شود. همچنین تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان هم تاکنون هیچ تساوی را در دیدارهای خانگی در فصل جاری تجربه نکرده‌اند.

حسرت بزرگ برای صنعت‌نفت و نساجی!
زردپوشان آبادانی که همواره از حمایت ویژه هواداران خود برخوردار بودند و جزو پرطرفدارترین تیم‌های لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شوند، در فصل جاری ۱۰ بار در خانه برابر رقبای‌شان به میدان رفته‌اند که توانسته‌اند تنها ۴ امتیاز به‌دست آورند و هیچ بردی در کارنامه صنعت‌نفت در لیگ بیست‌وسوم دیده نمی‌شود. نساجی در شرایطی تقریباً مشابه صنعت‌نفت، تنها تیم بدون برد دیدارهای بیرون از خانه است تا قرمزپوشان قائمشهری صاحب عنوان ضعیف‌ترین میهمان لیگ بیست‌وسوم باشند!

رکورد ویژه ذوب‌آهن و آمار خاص آلومینیوم
ذوبی‌ها دومین تیم ضعیف در دیدارهای خانگی در فصل جاری هستند اما در طرف مقابل، آن‌ها بهترین تیم در دیدارهای بیرون از خانه هستند و رکورد ویژه شاگردان محمد ربیعی در فصل جاری، شکست‌ناپذیری در دیدارهای بیرون از خانه است؛ به‌طوری‌که آن‌ها در ۱۰ مسابقه بیرون از خانه، ۵ برد به‌دست آورده‌اند و ۵ تساوی در کارنامه سفیدوسبزپوشان دیده می‌شود. همچنین آلومینیوم اراک هم تنها تیم بدون تساوی در دیدارهای بیرون از خانه است و عدد صفر در مقابل تساوی‌های شاگردان مجتبی حسینی در دیدارهای بیرون از خانه به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37983

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.