صدا و سیما نه تنها حق پخش نمی‌دهد، بلکه به تبلیغات ما نیز ضرر هم می‌زند | آوای استقلال
4
سعید فتاحی مطرح کرد:

صدا و سیما نه تنها حق پخش نمی‌دهد، بلکه به تبلیغات ما نیز ضرر هم می‌زند

  • کد خبر : 27102
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
صدا و سیما نه تنها حق پخش نمی‌دهد، بلکه به تبلیغات ما نیز ضرر هم می‌زند
باشگاه استقلال از حق پخش تلویزیونی در دو بازی خانگی مضر شده است، من نمی‌دانم این موضع را چه باید بنامیم، آیا لجبازی صداو سیماست یا چیز دیگری؟ نه تنها حق پخش را به ما نمی‌دهند بلکه بابت تبلیغات محیطی نیز باعث شدند ضرر کنیم، شما به پخش تلویزیونی بایز استقلال و پرسپولیس نگاه کنید.

به گزارش آوای استقلال، «سعید فتاحی» معاون ورزشی باشگاه استقلال در حاشیه جلسه مدیران باشگاهها با رییس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: سال گذشته دو باشگاه بزرگ ما یعنی استقلال و پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و جلسه امروز درباره بحث مجوز حرفه‌ای سازی و … است.
وی افزود: باشگاه استقلال از حق پخش تلویزیونی در دو بازی خانگی مضر شده است، من نمی‌دانم این موضع را چه باید بنامیم، آیا لجبازی صداو سیماست یا چیز دیگری؟ نه تنها حق پخش را به ما نمی‌دهند بلکه بابت تبلیغات محیطی نیز باعث شدند ضرر کنیم، شما به پخش تلویزیونی بازی استقلال و پرسپولیس نگاه کنید.
فتاحی خاطر نشان کرد: بیش از یکسال است به رییس سازمان صداو سیما نامه‌ زده‌ایم و حق قانونی‌مان را درخواست کرده‌ایم اما با تمام جلساتی که برگزار شد به نتیجه نرسیدیم.
معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: امسال به خاطر هواداران و اینکه همه مردم به اینترنت دسترسی ندارند اعلام کردیم مشکلی با پخش مستقیم مسابقات نداریم و قانون همین است اما طبق همین قانون وقتی برنامه‌های تلویزیونی یا سریالی تولید می‌شود به عواملش پول می‌دهند. ما هم همین را می‌خواهیم که تبلیغات قبل حین و بعد از بازی را در اختیار بگیریم. قانون هم هست.
وی تاکید کرد: شاید باشگاه‌های دیگر که فولادی و معدنی هستند غیر مستقیم از ا منابع استفاده ‌کنند اما استقلال با وجود این همه هوادار چنین منابعی در اختیار خود ندارد.
فتاحی در پایان گفت: برخی از باشگاه‌‌ها احتمال دارد به صئورت غیر مستقیم پول خود را دریافت کنند اما باشگاه استقلال با این همه هوادار که میلیونی هستند باید حق پخش داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27102

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.