شکوری: حالا نوبت مجیدی است که خودش را ثابت کند | آوای استقلال
5
حمایت آجورلو از سرمربی کاملا منطقی است؛

شکوری: حالا نوبت مجیدی است که خودش را ثابت کند

  • کد خبر : 13467
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
شکوری: حالا نوبت مجیدی است که خودش را ثابت کند
تیم با افکار آقای مجیدی بسته شده و حفظ ثبات تیمی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که آقای آجورلو نشان داده به آن توجه ویژه‌ای دارد. این اولین بار است که تیم با نظر خود فرهاد بسته می‌شود و باید به این مربی جوان نیز فرصت بیشتری داد.

به گزارش آوای استقلال، هادی شکوری، مدافع سابق استقلال و پاس که زمانی در تیم تحت مدیریت مصطفی آجورلو نیز فعالیت می‌کرد، درباره حضور مدیر جدید در باشگاه استقلال چنین گفته است: «این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم. با توجه به اینکه در پاس تهران سابقه همکاری با ایشان را داشته‌ام از این انتخاب خوشحال شدم. سردار مصطفی آجورلو، مدیری است که امتحانش را پس داده است و رزومه خیلی خوبی دارد. در تمام مصاحبه‌های اخیرم تأکید داشتم که استقلال جای آزمون و خطای افراد نیست و هر کس قصد دارد وارد این باشگاه شود، چه به عنوان بازیکن، مربی یا مدیر باید امتحانش را پس داده باشد. متأسفانه این مؤلفه در این چند سال اصلاً رعایت نشد و مدیرانی بر مسند امور باشگاه قرار گرفتند که می‌آمدند تا شانس و دانش خود را محک بزنند و پس از مدتی ناکامی کنار گذاشته می‌شدند. انتخاب سردار آجورلو را بجا و شایسته می‌دانم. امیدوارم بستر لازم را برای ایشان فراهم کنند تا باشگاه استقلال به بهترین شکل ممکن از دانش و افکار مدیریتی ایشان بهره ببرد. یکی از نکات مهم برای موفقیت سردار آجورلو این است که او اختیار تام داشته باشد و کسی در کارش دخالت نکند. مطمئن باشید در این صورت استقلال موفق خواهد شد.»

شکوری با اشاره به مدیریت آجورلو در پاس تهران به صحبت‌هایش ادامه داد: «در توان مدیریتی آقای آجورلو شک ندارم. ما در تیم پاس با این مدیر در حالی قهرمان شدیم که بازیکنانی مثل جواد نکونام، خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب، بهزاد غلامپورو بهروز رهبری فرد داشتیم و قوی‌ترین تیم از نظر مهره بودیم. آقای آجورلو در جذب همه این بازیکنان نقش داشت و در طول فصل بهترین امکانات را برای‌مان فراهم کرده بود و با یک مدیریت حرفه‌ای در نهایت به قهرمانی رسیدیم. استقلالی‌ها برای خروج از بحران باید به سردار آجورلو زمان بدهند. ایشان باید در اولین فرصت برنامه‌های خود را اعلام کند و با همکاری سایر افراد خانواده بزرگ استقلال شاهد پایان هرچه زودتر مشکلات تیم خواهیم بود.»

آیا آجورلو و مجیدی می‌توانند روزهای خوبی را در استقلال رقم بزنند؟ شکوری در پاسخ به این سؤال نیز گفت: «آقای آجورلو حمایت قاطع خود را از فرهاد مجیدی اعلام کرده و این از حرفه‌ای‌گری ایشان است. به هر حال اگر در فرصت کم باقی‌مانده تا فصل جدید قرار به تغییر کادر فنی باشد، یقیناً زمان زیادی را از دست خواهیم داد. تیم با افکار آقای مجیدی بسته شده و حفظ ثبات تیمی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که آقای آجورلو نشان داده به آن توجه ویژه‌ای دارد. این اولین بار است که تیم با نظر خود فرهاد بسته می‌شود و باید به این مربی جوان نیز فرصت بیشتری داد.»

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به حضور استقلالی‌ها در باشگاه نیز اشاره دارد: «در حال حاضر افراد فوتبالی و استقلالی پیرامون باشگاه زیاد هستند مثل پرویز مظلومی، مهدی پاشازاده و علی مومنی. قطعاً این افراد که از جنس فوتبال هستند، خودشان را جای سرمربی تیم می‌گذارند و درک خوبی از شرایط دارند لذا باید گفت بدون شک حمایت این تیم مدیریتی از سرمربی ادامه خواهد داشت.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13467

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.