شکست دوباره سپاهان با تاکتیک سلمانی! | آوای استقلال
4
 چرا استقلال به پیروزی در اصفهان امیدوار است؟

شکست دوباره سپاهان با تاکتیک سلمانی!

  • کد خبر : 22895
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
شکست دوباره سپاهان با تاکتیک سلمانی!
در بازی رفت جعفر سلمانی پاس رو به عقب رودی ژستد را بعد از یک استپ دقیق با روی پای چپ به قعر دروازه سپاهان کوبید و استقلال با همین گل 3 امتیازی از سد سپاهان عبور کرد.

به گزارش آوای استقلال، در آن بازی به لحاظ تاکتیکی سپاهان تیم برتر میدان بود و بارها استقلال را تحت فشار قرار داد اما حرفه‌ای‌گری بازیکنان استقلال و استفاده حداکثری از حداقل فرصت‌هایی که نصیب‌شان شد، در نهایت برد بزرگی را برای آبی‌ها به همراه آورد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که اکنون استقلال در صدر جدول قرار دارد، پیروزی در همین بازی است. آن روزها از سپاهان به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی یاد می‌شد اما همان شکستی که استقلال در ورزشگاه آزادی با گل زیبای سلمانی به این تیم اصفهانی تحمیل کرد، مقدمات صعود آبی‌ها در جدول را فراهم کرد و حالا استقلال به نقطه‌ای رسیده که شش امتیاز از جدی‌ترین تعقیب کننده خود عقب است. فاصله‌ای که باید حفظ شود و لازمه‌اش تکرار همان بازی است که در نیم فصل دیدیم. بدون شک اگر آبی‌ها با حرفه‌ای‌گری توپ را زیر پا بگردانند باز هم شانس بسیاری خواهند داشت که در اصفهان نیز با برتری زمین بازی را ترک کنند و ۳ امتیاز شیرین به چنگ آورند. این منوط به استفاده حداکثری از موقعیت‌ها است. 

درست مانند آن کاری که جعفر سلمانی در بازی رفت با سپاهان انجام داد و با‌ وجود برتری تاکتیکی حریف در تعداد پاس تیر خلاص را بر پیکر این تیم شلیک کرد و موفق شد استقلال را برنده از آن میدان خارج کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22895

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.