شکایت استقلال از آل کثیر در جریان است | آوای استقلال
9
برخلاف شایعات منتشر شده در فضای مجازی

شکایت استقلال از آل کثیر در جریان است

  • کد خبر : 4851
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
شکایت استقلال از آل کثیر در جریان است
طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال بلافاصله بعد از دربی و یک روز بعد از این بازی یعنی صبح روز شنبه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از مهاجم پرسپولیس و رفتارهای او شکایت کرده و تا عصر روز گذشته نیز این پیگیری‌ها ادامه داشته است.
به گزارش آوای استقلال، طی یکی، دو روز اخیر شایعاتی به راه افتاد مبنی‌بر اینکه به‌دلیل پرونده اسماعیل خلیل‌زاده، به دستور قاضی پرونده، حساب باشگاه استقلال هم موقتا بسته شده است تا بررسی لازم دراین‌باره انجام شود.
همچنین این‌طور شنیده شد که وقتی بازیکنان در روزهای اخیر پیگیر مطالبات خود شدند به آنها اعلام شد حساب‌های باشگاه بسته است، درحالی که به گفته نزدیکان باشگاه، در این حساب اصلا پولی نبوده که بخواهد به بازیکنان پرداخت شود.

با این حال طبق اعلام یکی از دست‌اندرکاران باشگاه استقلال به «فرهیختگان» این موضوع صحت نداشته و حساب‌های باشگاه استقلال مسدود نشده است و این موضوع که دسترسی به این حساب‌ها محدود شده به دلایل دیگری مربوط می‌شود.

بر همین اساس از آنجایی که حساب‌های باشگاه استقلال سه‌امضا بوده و به‌جز مدیرعامل و ذی‌حساب مورد تایید وزارت دارایی امضای سوم با یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه است و از آنجاکه تا پیش از این امضای اسماعیل خلیل‌زاده به‌عنوان نفر سوم به نهادهای ذی‌ربط و بالادستی معرفی شده بود، بر همین اساس قرار است به‌زودی با تشکیل جلسه هیات‌مدیره یک نفر به‌عنوان صاحب امضا مشخص و نام وی اعلام شود تا او از این به بعد به‌جای اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال پای اسناد و مدارک مالی باشگاه را امضا کند تا به این ترتیب این مشکل نیز حل‌وفصل شود.

درحال حاضر باشگاه استقلال با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و به همین دلیل مشخص نیست تکلیف پرداختی قرارداد بازیکنان چه می‌شود. با این حال بعد از مشخص شدن نفر سوم به‌عنوان صاحب امضا در اسناد و مدارک مالی باشگاه استقلال از بین اعضای هیات‌مدیره احتمالا این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

همچنین برخی رسانه‌ها طی روزهای گذشته این‌طور مطرح کردند که بعد از شکایت از عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس به‌خاطر شادی بعد از گل او به کمیته انضباطی به‌خاطر بسته شدن حساب‌ها و بی‌پولی در باشگاه استقلال مسئولان این باشگاه قید پیگیری این پرونده را زده‌اند و این درحالی است که طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال بلافاصله بعد از دربی و یک روز بعد از این بازی یعنی صبح روز شنبه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از مهاجم پرسپولیس و رفتارهای او شکایت کرده و تا عصر روز گذشته نیز این پیگیری‌ها ادامه داشته است.

نکته قابل‌توجه اینکه احمد مددی، مدیرعامل استقلال نیز به همین منظور عصر روز گذشته راهی کمیته انضباطی شد تا درخصوص این اتفاقات و این پرونده توضیح لازم را با مقامات قضایی فدراسیون فوتبال در میان بگذارد. همچنین توضیحات ابتدایی درخصوص احضار بازیکن و مربی استقلال به‌منظور رفتار آنها در روز دربی که قرار است روز پنجشنبه ازسوی کمیته انضباطی بررسی شود، توسط مددی در این نشست ارائه شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=4851

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.