شکافی از صحبت‌های وزیر ورزش؛ لابی عجیب مدیران استقلال | آوای استقلال
3

شکافی از صحبت‌های وزیر ورزش؛ لابی عجیب مدیران استقلال

  • کد خبر : 12454
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
شکافی از صحبت‌های وزیر ورزش؛ لابی عجیب مدیران استقلال
بررسی ها به خوبی نشان می دهد که برخی با لابی سعی در حفظ خود دارند، حال اینکه چقدر موفق خواهند بود باید چند هفته ای را صبر کرد.

به گزارش آوای استقلال‌، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در قبال هشتگ‌های هواداران استقلال که از او خواسته بودند فکری به حال مدیریت استقلال کند، گفت: «ما به اعضای هیئت مدیره اعتماد می‌کنیم. همانطور که در پرسپولیس هم به اعضای هیئت مدیره این باشگاه احترام گذاشتیم، در استقلال هم همینطور است. به شخصه اگر مدعی هستم که مدیر ورزشی هستم، باید به نظر کارشناسی اعضای هیئت مدیره احترام بگذارم.»

این اظهارنظر از سوی وزیر ورزش موجی از ناامیدی را بین هواداران استقلال ایجاد کرد، هوادارانی که در کنار بازیکنان و کادر فنی مشکلات مدیریتی را عامل ناکامی تیم خود می‌دانند، اما ظاهرا گوش شنوایی وجود ندارد. در اینکه وزارت ورزش در تلاش بود تا مدیرعامل استقلال را تغییر دهد، شکی نیست، اما اینکه چرا موضع آنها به یکباره تغییر کرد، پاسخ آن در باشگاه استقلال است. مدیران این دو باشگاه با لابی و رایزنی با مقامات بالاتر سعی در حفظ خود دارند.

در استقلال مددی، مدیرعامل است، علی اصغر ملکیان و پرویز مظلومی تنها عضو هیئت مدیره هستند. مددی و ملکیان که بیشتر کارهای باشگاه را انجام می‌دهند به خوبی از ارتباطات خود استفاده کردند. قصد نداریم بدون دلیل کسی را قضاوت کنیم، اما بررسی ها به خوبی نشان می دهد که این دو با لابی سعی در حفظ خود دارند، حال اینکه چقدر موفق خواهند بود باید چند هفته ای را صبر کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12454

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.