اپراتور خائن به وطن! | آوای استقلال
3
اعتراض بازیکنان به همراه اول؛

اپراتور خائن به وطن!

  • کد خبر : 30122
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
اپراتور خائن به وطن!
خیانت به وطن راه های مختلفی دارد.

به گزارش آوای استقلال، می شود جاسوس بود و اینگونه خیانت کرد. می شود خارج از کشور در گروه های ضد ایرانی علیه ایران اقدام کرد، می شود در ایران بود، سمت داشت ادعای دینداری و وطن پرستی داشت و اتفاقا با همین شعار و ظاهر سازی ها منصب های بالا را تصاحب کرد و سر بزنگاه جوری ایران را تخریب کرد که دشمنان قسم خورده ایران در انجامش ناکام مانده بودند. درست مثل همراه اول و مسئولینی که به راحتی می توانند مشکل پیش آمده برای استقلال را حل کنند اما چون هدفشان تخریب نام ایران در عرصه های ملی است، از حل آن سر باز می زنند.
در مشکل پیش آمده برای استقلال افراد زیادی مقصرند: دولت روحانی و وزارت ورزش وقت، نقش و جایگاه اول را دارند. مسعود سلطانی فر که با نگاه رنگی خود رفقا و شرکایش را در استقلال مامور نابودی این تیم کرد تا وطن فروشی اش را به شکلی فوتبالی و در لوای نگاه رنگی، ثبت کند.
حسن روحانی جایگاه دوم متهمین را به خود اختصاص می دهد. کسی که دست وزیر بی کفایتش را برای هر خرابکاری باز گذاشت… با روی کار آمدن دولت جدید اینگونه پیش بینی می شد که به سرعت از به نتیجه رسیدن خرابکاری های دولت روحانی جلوگیری شود تا کشور ضرر و زیان کمتری بدهد اما متاسفانه چنین نشد و روند انتخاب و انتصاب ها با رویکرد قبل و بر پایه رفاقت، لابی و احتمالا لج و لجبازی های جناح های سیاسی با هم، صورت گرفت وگرنه شخصی مثل علی فتح الله زاده خویی که به جز نخستین مرتبه مدیریتش در استقلال (که آنهم به  پشتوانه محمد آقامحمدی دوره موفقی داشت) در دوره های بعدی نه تنها توفیقی به دست نیاورد بلکه با انبوهی از بدهی ها مشکلات زیادی برای مدیران بعد از خود بر جایی گذاشت و به عنوان مدیر مصاحبه و وعده های دروغین شهره است، را به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب نمی کرد.
مدیری که ادعا می کرد اگر هوادار بخواهد حتی مسی را هم جذب می کند، از پرداخت طلب استراماچونی عاجز ماند. مدیری که مدعی است دکترای اقتصاد بین الملل خوانده حتی نتوانست با توجه به شرایط و اقتصاد کشور بفهمد نرخ دلار رو به افزایش خواهد بود و بدهی های خارجی چندین برابر می شود تا از همان ابتدا در پی تامین منابع مالی باشد و بزرگترین بدهی باشگاه را با مبلغی بسیار کمتر از مبلغ کنونی پرداخت کند.
با توجه به این نکات فتح الله زاده هم جزو متهمان ردیف اول این خیانت قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت همراه اول مقصر دیگری است که به جای اندیشیدن به منافع و آبروی ملی،خیانت پیشه کرد و روزی به بهانه فوت پدر همسرش جلسه برای چند و چون پرداخت مبلغ مورد نیاز استقلال را به تاخیر انداخت و پس از آن مجموعه تحت نظرش کوتاهی کردند تا زمان برای استقلال از دست برود.
برای شکست استقلال در این پرونده و بد نام کردن” ایران” همه آنها که شعار وطن پرستی می دهند دست به دست هم دادند.
این خیانت هرگز از خاطر هواداران حذف نمی شود حتی اگر در واپسین لحظات پول استرا پرداخت شود اما خائنین همچنان خائن باقی می مانند.
اعتراض بازیکنان به همراه اول هم دقیقا به همین دلیل شکل گرفت. رویکرد دوگانه همراه اول در قبال استقلال و پرسپولیس و در تب و تاب نگه‌داشتنِ هواداران میلیونی استقلال…
چه خواستنی است حضور بازیکنان کنار هواداران و زبان قدرتمند هم شدن!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30122

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.