شفافیت برای جلوگیری از بازار گرمی! | آوای استقلال
2

شفافیت برای جلوگیری از بازار گرمی!

  • کد خبر : 24056
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۲۵
شفافیت برای جلوگیری از بازار گرمی!
گاهی از این ور بام و گاهی از آن طرف بام افتادن حکایت مسئولین باشگاه استقلال است!

به گزارش آوای استقلال، گاهی مسئولین استقلال از هئیت مدیره تا مدیر عامل ،وکیل ، معاون مالی و نگهبانی … هر روز با مصاحبه های خود عامل ایجاد حاشیه بودند و هیچگونه نمیشد، مانع از انجام مصاحبه هایشان شد حالا اما در باشگاه استقلال هیچکس علاقه ای به مصاحبه ندارد و سخنگوی باشگاه هم گزینشی و آنهم هر وقت خودش صلاح بداند مصاحبه می‌کند بعد، از خبرنگاران استقلالی توقع کمک برای کم کردن حواشی را هم دارند!
اینکه مسئولین کنونی باشگاه، عشق دیده شدن و شهوت شهرت ندارند بسیار خوب است اما غیر قابل دسترس بودن مطلق مسئولین این تیم هم عرصه را برای جولان عده ای باز می‌گذارد!
با احترام به همه پیشکسوتان جدیدا عده ای خود را گزینه مربیگری کرده اند که اصلا توانایی و دانش فنی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارند برخی هم بیانه و نامه سرگشاده میدهند که توسط مدیرعامل تیم به علت دو تابعیتی رد صلاحیت شده اند!
کاش یکی از مسئولین باشگاه در گفتگوی تصویری واضح و شفاف اگر از ذکر اسامی گزینه ها معذورند، معیارها و ملاک انتخاب مربی، برای نیمکت استقلال را اعلام کنند تا هر روز یک نفر مدعی مذاکره باشگاه با آنها نباشد !
متاسفانه مسئولین همواره تحت عنوان “یکی از مسئولین که نخواست نامش فاش شود” اظهار نظر می‌کنند اما چه سود که اجازه ذکر نامشان را نمی دهند یکی از همین مسئولین که نخواست نامش فاش شود گفت پیشکسوتی که مدعی رد صلاحیت شده است کاش می گفت توسط چه کسی گزینه مربیگری استقلال شده است؟
چه کسی به او زنگ زده و به عنوان گزینه مربیگری با وی صحبت کرده است و سپس چه کسی به او گفته نظر مدیرعامل نسبت به ایشان منفی است؟
اگر مدیرعامل برای رد صلاحیت نظر بدهند قطعا پیش از مذاکره اظهار نظر می‌کنند نه بعد از آن !
ای کاش حداقل سخنگوی باشگاه این اظهار نظرها و پاسخگویی به ابهامات و ادعاهای حاشیه ساز را رسما اعلام می‌کرد !

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=24056

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.