شش دانگ حواس فدراسیون معطوف به شاگردان یحیی باشد! | آوای استقلال
1
داستان هميشگی پرسپولیسی‌ها فرار رو به جلو؛

شش دانگ حواس فدراسیون معطوف به شاگردان یحیی باشد!

  • کد خبر : 9595
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
شش دانگ حواس فدراسیون معطوف به شاگردان یحیی باشد!
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ اعتراض رسمی خود نسبت به اتفاقات حاشیه‌ای، پیرامون دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز را اعلام کرد.

به گزارش آوای استقلال، در نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس، اعتراض نسبت به انتخاب فردی معلوم‌الحال به عنوان توپ جمع‌کن از سوی هیات فوتبال تبریز و تیم میزبان عنوان شده و همچنین مدیریت پرسپولیس نسبت به عدم مدیریت حواشی دیدار اعتراض خود را علنی کرده است. در بخشی از این نامه، از سازمان لیگ درخواست شده در خصوص اقداماتی که علیه باشگاه پرسپولیس رخ داده، بررسی‌های کارشناسانه و دقیق صورت گیرد و به صورت شفاف به مردم ایران اعلام شود حضور فیلمبردار پشت دروازه با چه هدفی انجام شده و حامد لک به چه اقدامی از سوی توپ جمع‌کن بازی، واکنش نشان داده است.
به گزارش آوای استقلال این در حالی است که این دیدار انواع و اقسام حواشی را در پی داشته و از گل های مشکوک پرسپولیس گرفته تا فحاشی ناموسی و تهدید به تجاوز دروازه‌بان این تیم تا جایی که به خاطر این اقدام حامد لک، دادسرای شهر تبریز نیز وارد عمل شده و این دروازه‌بان را احضار کرده است.
با این حال و در حالی که همه شواهد علیه پرسپولیسی هاست، مشخص نیست چرا آنها همچنان مثل همه این سال ها فرار رو به جلو را به عنوان یک راهکار به‌منظور تبرئه خود انتخاب کرده و این سوال را از خود نمی پرسند که اگر اقدام توپ جمع کن و فیلم بردار از پیش تعیین شده بود چرا دروازه بان پرسپولیس بعد از مسابقه دستپاچه شده و برای عذرخواهی به سمت این توپ جمع کن رفته و جالب اینکه همین دسته از رسانه‌ها و خبرنگاران پرسپولیسی که معتقدند اصولاً حامد لک اقدام خاصی را انجام نداده و نه تنها این اقدام را محکوم نکرده و به انتقاد از آن نپرداخته اند، بلکه همین افراد در پایان دیدار هفته دوم استقلال و فولاد و جایی که فیلم توهین محمود فکری علیه کادر فنی فولاد خوزستان منتشر شد به داد و قال پرداخته و ضمن محکوم کردن آن خواستار اشد مجازات از سوی کمیته انضباطی برای سرمربی وقت استقلال شدند.

نکته جالب دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس بار دیگر در نامه اعتراض‌آمیز خود خواستار ورود فوری مراجع تصمیم‌ساز و ارگان‌های مرتبط با ورزش به اتفاقات دو هفته پایانی لیگ شد. این موضوع نشان می دهد گویا قرار است در دو هفته پایانی نیز اتفاقات دیگری بیفتد که پرسپولیسی‌ها به این شکل میخواهند فشار را به سازمان لیگ آورده تا حواس آنها را معطوف به جای دیگر داستان و جایی که اصولا خبری نیست بکنند و به نظر می رسد با این نامه اعتراضی باید بیشتر از هر چیزی حواس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به سمت باشگاه پرسپولیس و اتفاقات مرتبط با آن باشد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9595

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.