شجاعیان: مدیرعامل موظف است آپشن قراردادها را پرداخت کند | آوای استقلال
3

شجاعیان: مدیرعامل موظف است آپشن قراردادها را پرداخت کند

  • کد خبر : 9244
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
شجاعیان: مدیرعامل موظف است آپشن قراردادها را پرداخت کند
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی می‌بینید یک بازیکن می‌خواهد در قراردادش آپشن بگذارد بگویید نمی‌توانم آن را پرداخت کنم اما وقتی قرارداد را با آن آپشن می‌نویسی باید و موظف هستی پرداخت کنی

به گزارش آوای استقلال، داریوش شجاعیان پس از اعتصاب تمرین توسط بازیکنان استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه احمد مددی مدعی شده برخی بازیکنان استقلال زیاده خواه هستند و نمی توانیم آفر قراردادهای آنها را پرداخت کنیم، اظهار داشت: چه کسی این قراردادها را بسته است؟ وقتی می‌بینید یک بازیکن می‌خواهد در قراردادش آپشن بگذارد بگویید نمی‌توانم آن را پرداخت کنم اما وقتی قرارداد را با آن آپشن می‌نویسی باید و موظف هستی پرداخت کنی.

وی ادامه داد: وقتی مددی با بازیکنان قرارداد نبسته است، همه را بیرون می فرستاد و بار دیگر یک نفر را می‌آورد و قرارداد ۳۰-۲۰ نفر را امضا کرده و می‌گفت اکنون قبول دارم. مگر این جوری می‌شود؟ مددی قبول کرده مدیرعامل این باشگاه باشد.

بازیکن استقلال درباره میزان دریافتی اش توضیح داد: خودم حدود ۳۰ درصد قراردادم را گرفته‌ام اما بازیکنانی داریم که ۱۲ و ۱۸ درصد گرفته‌اند. البته بدون جریمه این مبلغ را دریافت کرده ام و اکنون ۱۰ درصد جریمه شده ام که نمی‌دانم دلیلش چیست. مشکل ما بحث احترام است. هفت بازی نتیجه گرفته‌ایم، خوب بازی می‌کنیم و دربی را هم بردیم. مگر می‌شود دربی به این بزرگی را برده‌ایم اما مدیرعامل باشگاه به رختکن نیاید؟ و از بازیکنان تشکر نکند.

شجاعیان تصریح کرد: ظهر بازی بازیکن می‌خواهد به زمین برود و بازی کند اما می‌بیند نامه از کمیته انضباطی آمده است. آیا تمرکز بازیکن و برد تیم برای مددی مهم نیست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9244

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.