شجاعیان به تمرینات استقلال برگشت(عکس) | آوای استقلال
3

شجاعیان به تمرینات استقلال برگشت(عکس)

  • کد خبر : 7600
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
شجاعیان به تمرینات استقلال برگشت(عکس)
یکی از چهره‌های جدیدی که روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شد، هافبک بازیساز آبی‌ها بود که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

به گزارش آوای استقلال،استقلال برای رویارویی با تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان غایبان پرشماری را داشت و یکی از این غایبان داریوش شجاعیان بود که به دلیل مصدومیت بار دیگر در لیگ بیستم قادر به همراهی تیمش نبود و غیبت او، دایره انتخاب فرهاد مجیدی برای پست هافبک بازیساز نیز در مقابل گل‌گهر را تنگ‌تر کرده بود.

هافبک خلاق و بازیساز استقلال یک روز پس از دیدار با گل‌گهر، در تمرین ریکاوری تیمش حاضر شد و در کنار همبازیان خود که مقابل گل گهر از ابتدا به میدان نرفته بودند، تمرینات طراحی شده از سوی کادرفنی را انجام داد و در تمامی آیتم‌های طراحی شده حضوری فعال داشت.

حضوری که نشان می‌دهد شجاعیان از دوران نقاهت مصدومیت خود عبور کرده و آمده است تا در صورت عدم اتفاق غیرمترقبه دیگری، تیمش را در جدال حساس مقابل آلومینیوم اراک که ۱۰ تیرماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد، همراهی کند و در صورت صلاحدید فرهاد مجیدی برای استقلال به میدان برود. هر چند که داریوش شجاعیان برای حضور در ترکیب اصلی رقبای سرسختی چون فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند را دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=7600

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.