شائبه همکاری یک تیم لیگ برتری با خوبان عالم!/ استخدام جادوگر برای رهایی از ناکامی‌های سریالی | آوای استقلال
1

شائبه همکاری یک تیم لیگ برتری با خوبان عالم!/ استخدام جادوگر برای رهایی از ناکامی‌های سریالی

  • کد خبر : 17662
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
شائبه همکاری یک تیم لیگ برتری با خوبان عالم!/ استخدام جادوگر برای رهایی از ناکامی‌های سریالی
یک تیم لیگ برتری برای موفقیت در مسابقات آتی خود به سراغ فردی مساله دار که سابقه رفتار‌های نامتعارف و ترویج خرافه گرایی را دارد، رفتته است.

به گزارش آوای استقلال، به تازگی یک تیم لیگ برتری برای موفقیت در مسابقات آتی خود به سراغ فردی مساله دار رفته که پیش از این سابقه رفتار‌های نامتعارف و ترویج خرافه گرایی را در کارنامه خود دارد.

این تیم لیگ برتری که تا کنون نتایج ضعیفی را به دست آورده است برای رهایی از ناکامی‌های سریالی و صعود در جدول رده بندی فردی را به کادر فنی خود اضافه کرده که بسیاری از اهالی فوتبال می‌دانند یکی از بستگاه این فرد به دنبال مسائل خرافه گرایی و جادوگری است!

چند سال قبل بسیاری از رسانه‌های خبری با پرداختن به این موضوع و مصاحبه با برخی بازیکنانی که در کنار این فرد فوتبال بازی می‌کردند فاش کردند که این فرد با کمک گرفتن از یکی از بستگانش اقدام به ترویج خرافه گرایی می‌کند و از بازیکنان می‌خواهد رفتار‌های نامتعارف انجام دهند تا تیم به موفقیت برسد.

البته سرمربی تیم مذکور نیز به شدت علاقه به مسائل خرافه گرایی دارد به گونه‌ای که برخی بازیکنانی که از تیم وی جدا شدند با ترس و استرس از علاقمندی وی به جادوگری و خرافه گرایی می‌گویند.

حالا باید دید با توجه به تاکید ویژه قانون در آئین نامه‌های انضباطی آیا کمیته اخلاق از فعالیت این فرد در رقابت‌های لیگ برتر جلوگیری خواهد کرد یا این اتفاق نیز همانند داستان خوبان عالم با بی تفاوتی محض ارکان قضایی فدراسیون فوتبال رو به رو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17662

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.