سمیعی: ممکن است خطیر به هیات مدیره استقلال اضافه شود | آوای استقلال
0

سمیعی: ممکن است خطیر به هیات مدیره استقلال اضافه شود

  • کد خبر : 33803
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
سمیعی: ممکن است خطیر به هیات مدیره استقلال اضافه شود
عضو هیات مدیره استقلال گفت: امکان دارد خطیر به هیات مدیره اضافه شود.

به گزارش آوای استقلال، درمورد اینکه آیا کارت بازی بلانکو برای دیدار بعدی استقلال صادر می‌شود و قرارداد بازیکنان این تیم کسر خواهد شد، اظهار داشت: با بازیکنان صحبت شده زیرا قرارداد آنها منعقد شده و باید به ما لطف کنند. اینگونه نیست‌ که وظیفه داشته باشند. باید به ما لطف کنند و همکاری انجام شود. البته مدیریت با آنها صحبت کرده و به امید خدا این اتفاق می‌افتد تا از بازی بعدی بلانکو را داشته باشیم.

وی درمورد بازگشت به بازی استقلال و برتری ۳ بر ۲ این تیم مقابل هوادار توضیح داد: خیلی خوشحال شدیم و ایمان داشتیم این تیم می‌تواند برنده شود. فعل بردن در بین نکونام و بازیکنانش موجود است و می‌توان دید استقلال با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌هایی که به خاطر قانون سقف قرارداد به ما تحمیل شده در شرایطی که استقلال از ۳_۲ سال قبل با قیمت بسیار بالاتر بسته شده بود و بودجه‌اش اکنون ۲۰۰ میلیارد کمتر شده است، اراده و انگیزه را بین سرمربی و بازیکنانش دیدیم. خیلی زیبا توانستیم این کامبوج تاریخی را بزنیم. این برگشت به بازی بسیار زیبا بود.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که وفاق و همدلی بین مدیریت و سرمربی آبی‌پوشان تا چه اندازه در نتایج خوب اخیر تاثیرگذار بوده است، گفت: قطعا موثر است . به هرحال همدل و همراه شدن در یک مسیر تاثیر دارد و امیدوارم روز به روز این مودت تا قهرمانی بیشتر شود.

سمیعی درخصوص اینکه ظاهرا بدهی به آمانوف حدود ۱۶۰ هزار دلار کمتر شده است، گفت: ما گراندز رای را خواستیم تا مشخص بود به چه دلیل علیه استقلال حدود ۵۴۰ هزار دلار رای صادر شده است. او پس از جدایی از تیم ما نیم فصل دوم سال گذشته را در تیم نسف قارشی بازی کرد که مبلغ قراردادش همان ۱۶۰_۱۷۰ هزار دلار بود. انتظار داریم این مبلغ در دادگاه CAS از حکم فیفا کسر شود.

وی درمورد وضعیت میزبانی استقلال در کیش، گفت: ما چند تصمیم داریم. قرار شد زمانی از تهران خارج شویم که هیچ بازی لیگ در آزادی برگزار نشود. برای اینکه بدانیم اگر یک درصد این اتفاق بیفتد، چه استادیوم‌هایی گنجایش میزبانی بازی‌های ما را دارند خطیر به کیش رفت اما این به معنی خروج قطعی استقلال از تهران نیست‌. اولویت ما دست کم تا نیم فصل بازی در تهران است تا ورزشگاه تختی و سایر ورزشگاه‌ها آماده شود.

عضو هیات مدیره استقلال درخصوص آخرین شرایط تغییرات در این هیات مدیره، عنوان کرد: تنها خبری که من دارم این است که قرار است هیات مدیره تکمیل شود. درمورد تغییر هیچ اطلاعی ندارم.

سمیعی درمورد احتمال اضافه شدن علی خطیر به هیات مدیره گفت: ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33803

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.