سمیعی: عده ای از اختلافات خطیر و نکونام نان در می‌آورند | آوای استقلال
1
تعامل تنها راه رسیدن به آرامش است

سمیعی: عده ای از اختلافات خطیر و نکونام نان در می‌آورند

  • کد خبر : 36849
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
سمیعی: عده ای از اختلافات خطیر و نکونام نان در می‌آورند
حرف های فرشید سمیعی نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در قاب تلویزیون، پالس مثبتی بود که هیات مدیره مجموعه آبی برای دو طرف درگیر در منازعه استقلال فرستاد.

به گزارش آوای استقلال، در روزهایی که یک عده عامدانه روی آتش اختلاف در استقلال بنزین می ریزند تا هواداران به این باور برسند که دیگر امکان ادامه همکاری علی خطیر و جواد نکونام وجود ندارد و از میان مدیرعامل و سرمربی یکی باید برود، فرشید سمیعی، نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با حرف های تازه اش راهبرد جدید آبی ها را مشخص کرد؛ تعامل…
فرشید سمیعی از یک سو علی خطیر را مدیری نخبه خواند و روی تخصص مدیریتی او صحه گذاشت و از سوی دیگر دانش فنی و سوابق فوتبالی جواد نکونام را ستود و تاکید کرد اتحاد خطیر و نکونام استقلال را به عرش می رساند و آنچه این دو را به جان هم انداخته، نقش و نقشه افرادی است که از دل معرکه اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال، نان بیرون می کشند.
فرشید سمیعی کاسبان اختلاف را نشانه گرفت و سانسور مصاحبه او در برخی کانال های تلگرامی و صفحه های اینستاگرامی و سایت های به اصطلاح خبری، نشان می‌دهد نشانه گیری نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال دقیق بوده است.
آنهایی که از این اختلاف نان در می آورند، از نزدیک شدن خطیر و نکونام می ترسند و از انتشار حرف های سمیعی وحشت دارند.
نقشه راه هیات مدیره باشگاه استقلال تعامل علی خطیر و جواد نکونام است و باید دید چه کسانی سنگ اندازی می کنند این تعامل شکل نگیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36849

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.