سمیعی: الان فقط باید از نکونام حمایت کرد | آوای استقلال
1
اعضای اخراجی آکادمی استقلال، آتش‌بیار معرکه خطیر و نکونام

سمیعی: الان فقط باید از نکونام حمایت کرد

  • کد خبر : 36818
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
سمیعی: الان فقط باید از نکونام حمایت کرد
فرشید سمیعی در مصاحبه ای به گفت‌وگو درمورد استقلال پرداخت.

به گزارش آوای استقلال، «فرشید سمیعی» عضو هیئت مدیره استقلال در مصاحبه ای گفت: افرادی قبلا در کانون هواداران استقلال بوده‌اند که ممنوع الورود به آکادمی شده‌اند و بالای ۶۵ سال سن دارند. همان‌هایی که علیه مرحوم پورحیدری و حجازی هم توهین کردند.
وی افزود: این گروه با مدیران قوی مخالف هستند و از مدیران ضعیف که به آنها باج می‌دهند حمایت می‌کنند.
سمیعی خاطرنشان کرد: از طریق مراجع پیگیری حقوقی کرده‌ایم. آنها آکادمی را می‌خواهند تا بازیکن به تیم بدهند. این افراد سردمدار فحاشی به نکونام بودند.
عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: وزارت ورزش ورود کرده و به نکونام و خطیر شانس تعامل داده است.
وی گفت: یک جریانی با دامن زدن به اخبار جعلی، دو نیروی نخبه یعنی خطیر و نکونام را به جان هم انداخته‌اند و لج‌‌بازی ایجاد شده به طوری که اورونوف به شکل خنده‌داری جذب نشد.
این افراد تخصصی ندارند ولی دارای درآمد هستند. آنها سابقه‌دارند و به دلیل برپایی مراکز لهو و لعب از کشورهای همسایه اخراج شده‌اند.
سمیعی افزود: نکونام توانایی قهرمان کردن استقلال را دارد؛ اگر قهرمان شدیم نکونام کارستان کرده و اگر هم نشدیم او مقصر نیست.
وی خاطرنشان کرد: وقتی برای بار دوم وارد باشگاه استقلال شدم، متوجه شدم که یک سری بازیکنان پولی در آکادمی حضور دارند
ما وقتی متوجه شدیم حضور این افراد را در باشگاه و ورزشگاه امام رضا (ع) ممنوع کردیم و از آن زمان بود که این حملات به سمت ما آغاز شد.
سمیعی درمورد پرونده گل‌گهر گفت: در ماجرای پرونده گل گهر هیچ صحبتی از سمت مدیرعامل و سرمربی گل گهر صورت نگرفت و در کمال احترام برخورد کردند. افرادی که گفتم حتی در آن پرونده هم دخالت می‌کردند و من و خانواده‌ام را به اسید پاشی تهدید کردند.
سمیعی افزود: مدیرعامل استقلال یک نخبه است، جواد نکونام یک بازیکن بزرگ تاریخی در فوتبال ما بوده است.
وی اضافه کرد: در زمان آجورلو هم یک سری افراد می‌گفتند که فرهاد مجیدی نباید سرمربی استقلال باشد اما آجورلو از فرهاد حمایت کامل کرد. گروهی در زمان آجورلو به ایشان نزدیک شدند و آقای آجورلو به آن ها هیچ توجهی نکرد و به بنده هم هشدار داد که مراقب این افراد باشم
سمیعی اعلام کرد: یک گروه های مافیایی داریم که شخص پرست هستند و اصلا به فکر موفقیت تیم نیستند.
وی در پایان افزود: نکونام تیم را قهرمان می‌کند و هیئت مدیره تماماً پشت نکونام هستند. وزارت ورزش به ما گفت تعامل کنید و ما تلاش می‌کنیم اما اگر نشد یک راه دیگر در پیش می‌گیریم و باید بگویم انشالله مشکل حامدی فر و خالدآبادی بزودی حل خواهد شد البته مدیرعامل باشگاه قصد دارد بازیکن بگیرد. بازیکنی به ما اضافه می‌شود که مورد نظر هر دو عزیز ( مدیرعامل و سرمربی ) باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36818

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.