سرپرست شمس آذر: حضور میرزایی قطعی نشده است | آوای استقلال
2

سرپرست شمس آذر: حضور میرزایی قطعی نشده است

  • کد خبر : 36794
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
سرپرست شمس آذر: حضور میرزایی قطعی نشده است
سرپرست تیم شمس آذر گفت: امیدوار هستیم تا برابر هوادار بدون اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم شکست دور رفت را با کسب پیروزی تلافی کنیم.

به گزارش آوای استقلال، مصیب چگینی در خصوص دیدار هفته هفدهم شمس آذر در خانه هوادار و شکست خانگی دور رفت مقابل این حریف، اظهار کرد: هفته قبل در حالی که می‌توانستیم برابر تیم خوب استقلال خوزستان برنده شویم اما به تساوی رضایت دادیم. اگر خوش شانس بودیم و موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد به جای امتیاز به سه امتیاز می‌رسیدیم. اگر توپ های ما گل می‌شد با اختلاف دو گل برنده می‌شدیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و برای بازی این هفته مصدوم و محروم نداریم.

وی ادامه داد: پس از ریکاوری بازی قبلی، یک روز استراحت کردیم و از امروز تمرینات را آغاز کردیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به دقت بررسی کرده و البته روی تیم خودمان هم کار کردیم. شمس آذر هستیم و در این بازی خارج از خانه به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم، در دور رفت شرایطی برای ما رقم خورد که تمرکز کافی را برای میزبانی از هوادار نداشتیم و با کسر امتیاز از تیم مواجه بودیم. این قدر دغدغه داشتیم و هر روز یک اتفاق عجیب می‌افتاد، تیم نتوانست با آرامش فکری بازی کند. حالا در دور برگشت با وجود اینکه بازی‌ها سخت‌تر شده ولی هدف ما ارائه یک بازی قابل قبول است. دیدار حساسی داریم ولی امیدوار هستیم تا بدون اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم شکست دور رفت را با کسب پیروزی تلافی کنیم.

سرپرست تیم شمس آذر در خصوص بازیکنانی که مذاکره برای جذب آنها در حال انجام است، عنوان کرد: با رضا میرزایی بازیکن سابق استقلال در حال صحبت هستیم ولی هنوز این انتقال قطعی نشده است. فعلاً حضور امید علیپور، امیر شبانی، معین قربانی و سجاد بازگیر قطعی شده است. تا آخر این هفته کارهای نقل و انتقالاتی را جمع خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.